Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„PB”: Garmond skarży do Komisji Europejskiej pomoc dla Ruchu

Garmond domaga się niezatwierdzania układów Ruchu z wierzycielami (fot. materiały prasowe)

Garmond twierdzi, że ratowanie Ruchu przez Alior, Orlen i PZU to niedozwolona pomoc publiczna; zainteresowani odrzucają te oskarżenia prawnymi ekspertyzami - informuje środowy "Puls Biznesu".

Dziś sąd restrukturyzacyjny ma zatwierdzić układy, jakie Ruch zawarł z wydawcami prasy w dwóch przyspieszonych postępowaniach układowych.

"Na ostatniej prostej ciężkie działa wytoczył jednak konkurent Ruchu na rynku dystrybucji prasy, Garmond Press. Krakowska firma złożyła w Komisji Europejskiej skargę, w której twierdzi, że kontrolowane przez państwo spółki zaangażowane w proces ratowania Ruchu, czyli Alior, PKN Orlen i PZU, udzieliły mu niezgodnej z prawem pomocy publicznej na bagatela, blisko ćwierć miliarda złotych" - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Gazeta dodaje, że Garmond domaga się niezatwierdzania układów Ruchu z wierzycielami, co zapewne oznaczałoby upadłość stuletniej firmy.

Ruch twierdzi, że "ani możliwa inwestycja PKN Orlen, ani działania Alior Banku nie stanowią pomocy publicznej w ramach prowadzonych postępowań restrukturyzacyjnych i nie ma przesłanek do niezatwierdzania układów przez sąd z powodu ich niezgodności z przepisami prawa".

"Bezpodstawny jest zarzut rzekomego udzielania przez nas niezgodnej z prawem pomocy publicznej" - podkreśla cytowana przez gazetę rzeczniczka Orlenu Joanna Zakrzewska.

Galeria: Grand Press Photo 2019, projekt dokumentalny - I miejsce

(PAP, 29.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.