Dawid Kwiatkowski promuje McDonald's „Najbardziej ekipowym klipem ever"
Projekt kampanii przygotowała agencja DDB (fot. materiały prasowe)
Dawid Kwiatkowski we współpracy z siecią McDonald’s stworzył teledysk. Aby go obejrzeć, trzeba połączyć ze sobą kilka smartfonów.
„2 for U fajnie się składa” to aktywacja, którą McDonald’s kieruje do młodej grupy konsumentów. Aby obejrzeć „Najbardziej ekipowy klip ever”, należy wejść na Messengera McDonald’s Polska i zaprosić znajomych. Klip uruchomi się po połączeniu ze sobą kilku smartfonów - od dwóch do sześciu. Z każdym kolejnym telefonem na ekranie widać więcej obrazu i efektów. Osoby, które obejrzą film na sześciu telefonach, otrzymują od sieci dodatkowe zniżki (2 x 2 for U za 8 zł).
Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB.
(AMS, 28.05.2019)