Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Ziębiński przestaje być redaktorem naczelnym "Playboya"

Robert Ziębiński był naczelnym "Playboya" od 2017 roku

Robert Ziębiński nie będzie już redaktorem naczelnym polskiej edycji miesięcznika "Playboy" (Marquard Media Polska). Poinformował o tym we wstępniaku czerwcowego numeru magazynu. - Zrobiłem tam tyle, ile mogłem. Trzeba szukać nowych wyzwań - mówi "Presserwisowi".

"Ten numer jest dla mnie osobiście ważny. Żegnam się nim z czytelnikami. Byłem tu od 2017 i było mi naprawdę dobrze. Teraz pora jednak powiedzieć: pa, pa! Nie znikam oczywiście" – napisał Ziębiński we wstępniaku.

Na pytanie, czy wiadomo, kto go zastąpi, Ziębiński odpowiada: "Chyba tak do końca nie". - Zrobiłem tam tyle, ile mogłem. Mieliśmy świetne numery i takie, które nie do końca wyszły tak, jak chcieliśmy. A teraz trzeba szukać nowych wyzwań - dodaje. Naczelny we wstępniaku informuje, że jeszcze w tym roku wyda cztery książki. Wciąż współprowadzi też audycję "Gra wstępna" w Antyradiu (Eurozet). 

Ziębiński przez prawie 10 lat był dziennikarzem działu Kultura w tygodniku "Newsweek Polska", pisał też m.in. do "Tygodnika Powszechnego", "Gazety Wyborczej" i "Przekroju".

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem "Playboya" w 2018 roku wyniosła 24 459 egz. (spadek o 10,17 proc. wobec 2017 roku).

Galeria: Grand Press Photo 2019, fotoreportaż - I miejsce w kategorii KULTURA I ROZRYWKA

(JSX, 24.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.