Dwa magazyny luksusowe ze wzrostem sprzedaży
Średnią sprzedaż w pierwszym kwartale poprawiły „Zwierciadło” i „Wysokie Obcasy Extra”
Spośród miesięczników luksusowych sprzedaż w pierwszym kwartale poprawiły „Zwierciadło” (Zwierciadło) i „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Liderem w tym segmencie pozostał „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Zwierciadła” w pierwszym kwartale wzrosła o 13,94 proc., do 77 570 egz., a „Wysokich Obcasów Extra” o 5,61 proc., do 58 365 egz.
Średnia sprzedaż miesięcznika „Twój Styl” w pierwszym kwartale wyniosła 118 432 egz. (spadek o 22,58 proc.), „Avanti” (Agora) - 72 507 egz. (spadek o 0,45 proc.), „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - 49 764 egz. (spadek o 12,39 proc.), „Urody Życia” (Edipresse Polska) - 44 294 egz. (spadek o 19,22 proc.), „Elle” (Burda Media Polska) - 36 060 egz. (spadek o 11,50 proc.), „Women's Health” (Motor-Presse Polska) - 32 029 egz. (spadek o 30,40 proc.), „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) - 29 419 egz. (spadek o 21,34 proc.), „Joy” (Marquard Media Polska) - 28 358 egz. (spadek o 21,47 proc.), „Glamour” (Burda Media Polska) - 19 858 egz. (spadek o 38,42 proc.) i „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) - 17 495 egz. (spadek 25,97 proc.). (PD)
(PD, 23.05.2019)