Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro podróży Weszło

Krzysztof Stanowski (fot. Rafał Masłow)

Grupa Weszło Krzysztofa Stanowskiego uruchomi wkrótce serwis motoryzacyjny Wjechało oraz usługę Weszło Travel, oferującą organizację zagranicznych wyjazdów na sportowe wydarzenia dla kibiców. Zmianie ulegnie także strona Weszlo.com.

O nowościach poinformował na Twitterze szef Weszło, Krzysztof Stanowski. Jak podał, Wjechało miałoby zostać uruchomione w ciągu miesiąca. Na Weszło FM nadawana już jest pod tą samą nazwą audycja, ale o kolarstwie. Stanowski pokazał logo Wjechało, na którym znajduje się ikona samochodu.

Z kolei Weszło Travel planowo ma ruszyć „od nowego sezonu” piłkarskiego. Ma organizować wyjazdy dla kibiców piłkarskich m.in. na mecze takich zespołów, jak Milan, Real Madryt i Barcelona, ale także na inne ciekawe wydarzenia sportowe, np. finał ligi NBA. Stanowski zapowiada, że także sama strona Weszlo.com się zmieni.

"Otwieramy wkrótce tak dużo nowych rzeczy, że potrzebujemy strony, która będzie generatorem treści. Dzisiejsza nie daje nam odpowiednich możliwości sprzedażowych" – tłumaczy w magazynie "Press".

Michał Tober, chief sales officer w Grupie Adnext, w rozmowie z „Presserwisem” zaznacza, że choć Weszło Travel jest usługą stricte turystyczną i nie ma nic wspólnego z mediami, to jednak istnieje szansa, że projekt może się udać. - Jest wiele osób, które chciałyby na takie mecze ze swoimi rodzinami pojechać, ale dla nich zdobycie biletów nie jest łatwe. Myślę, że jest zapotrzebowanie na rynku i tego typu inicjatywa jest całkiem niezłym biznesem – uważa Tober.

Innego zdania jest Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. W jego ocenie obecnie na taki projekt jest za wcześnie i należy skupić się przede wszystkim na pilnowaniu i pielęgnowaniu rozwoju m.in. Weszło i Weszło FM. - To są media, które funkcjonują na swoistej pierwszej linii frontu – są bezkompromisowe, często kontrowersyjne. Tworzą skomplikowane i emocjonalne interakcje z czytelnikami, słuchaczami i "bohaterami" tematów, którymi się zajmują. I to nie jest tak, że prowadząc tego typu działalność, można całkowicie zdać się na zatrudnianych menedżerów. Otwieranie kolejnych frontów typu Weszło Travel może być przedwczesne i ryzykowne. Chyba że taka działalność wynika wprost z realnego zapotrzebowania rynkowego i jest dobrze zaprojektowana budżetowo – twierdzi Kita.

Kita uważa, że rozwinięcie serwisu motoryzacyjnego może być prostsze, ponieważ wchodzi w skład działalności mediów. - W tym sektorze panuje już duża konkurencja jakościowa – mówi. 

- Mam wrażenie, że całe Weszło powoli zbliża się do takiego momentu, kiedy nie da się już zwiększyć audytorium. To jest raczej poszukiwanie nowych tematów, aby skonsumować pieniądze z branży motoryzacyjnej – uważa z kolei Tober.

Grupa Weszło składa się z serwisu Weszlo.com, radia Weszło FM oraz Weszło TV. 

Przychody trzech spółek – WeszloCom, Weszlo FM i Weszlo TV – wyniosły w 2018 roku 3,93 mln zł. Według badania Gemius/PBI w dwóch pierwszych miesiącach br. serwis Weszlo.com odwiedzało średnio 600 tys. internautów.

Więcej o mediach należących do Grupy Weszło Krzysztofa Stanowskiego piszemy w najnowszym numerze magazynu „Press”.

(PD, 10.05.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

Avengersi zatopili "Titanica"
Film Sekielskiego ujawnia nowe fakty o pedofilii w Kościele
Ewa Ornacka: Przekroczyłam granicę
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.