Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen za badanie oglądalności chce od TVP 9,32 mln zł

Poprzednia, czteroletnia umowa TVP z Nielsenem opiewała na 36,9 mln zł (fot. Pinho/ Unsplash)

Nielsen Audience Measurement za roczne dostarczanie danych telemetrycznych chce od Telewizji Polskiej 9,32 mln zł brutto.

W środę minął termin składania ofert w drugim przetargu TVP na badania oglądalności. Ofertę jako jedyny złożył Nielsen, który w pierwszym postępowaniu nie wziął udziału. "Warunki umieszczone przez TVP w nowej dokumentacji przetargowej zmieniły się w porównaniu do procesu ogłoszonego przez nadawcę publicznego w lutym tego roku i są zgodne z praktyką oraz standardami rynkowymi" - oświadczył Nielsen.

TVP szukała firmy, która będzie badać jej oglądalność przez 12 miesięcy. Wykonawca ma pobierać dane z co najmniej 2350 mierników zainstalowanych w przynajmniej 1750 gospodarstwach domowych. TVP chce otrzymywać dane z co najmniej 157 stacji minuta po minucie.

Poprzednia, czteroletnia umowa TVP z Nielsenem opiewała na 36,9 mln zł i obowiązuje do 9 kwietnia. Jej roczny koszt wynosił 9,22 mln zł.

Galeria: "Gra o tron" - co wiemy o ósmym sezonie?

(KOZ, 04.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.