"Wysokie Obcasy Praca" zmieniają się w dwumiesięcznik

"Wysokie Obcasy Praca" zadebiutowały na rynku w grudniu 2017 roku
Magazyn "Wysokie Obcasy Praca" (Agora) z kwartalnika zmienia się w dwumiesięcznik. Pierwszy numer w nowej odsłonie dziś ukaże się w sprzedaży.
Jak tłumaczy Joanna Mosiej-Sitek, redaktor naczelna i wydawczyni pisma, zmiana cykliczności wynika z zainteresowania czytelników. Cena magazynu pozostaje bez zmian – 11,99 zł.
Z nowego numeru czytelnicy dowiedzą się m.in., jak efektywnie zarządzać czasem w pracy i łączyć obowiązki zawodowe z rodzinnymi. Bohaterką okładki jest premier Nowej Zelandii Jacinda Ardern. Wydanie wspiera kampania w prasie (m.in. w "Gazecie Wyborczej", "Newsweeku" i "Wysokich Obcasach Extra"), w internecie (na Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl) i w mediach społecznościowych. Działania promocyjne przygotował zespół marketingu "Wysokich Obcasów".
"Wysokie Obcasy Praca" zadebiutowały na rynku w grudniu 2017 roku. Magazyn jest kontynuacją "IT Girl", wydania specjalnego "Wysokich Obcasów".
(KW, 28.02.2019)
