Czwarty sezon "Ucha Prezesa" w Telewizji WP miał największą widownię
Piąty sezon "Ucha Prezesa" nie jest planowany, ale Robert Górski nie wykluczał takiej możliwości (fot. materiały prasowe)
Średnio 196,4 tys. widzów oglądało w naziemnej Telewizji WP czwarty, ostatni sezon serialu satyrycznego "Ucho Prezesa" stworzonego przez Roberta Górskiego. To największa widownia spośród dotychczasowych serii.
Telewizja WP pokazywała ostatni sezon "Ucha Prezesa" w niedziele o 20, od 18 listopada do 17 lutego. Odcinki były emitowane kilka dni po udostępnieniu ich w Showmaksie. W przeciwieństwie do poprzednich sezonów nowe epizody nie były już dostępne w serwisie YouTube.
Telewizja WP, emitując czwarty sezon "Ucha Prezesa", miała średnio 1,18 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 0,76 proc. w grupie komercyjnej. Najwięcej widzów – 263,6 tys. – przyciągnął odcinek z 16 grudnia.
Dla porównania pierwszy sezon "Ucha Prezesa" (od 21 stycznia do 12 lutego 2018 roku) oglądało w Telewizji WP średnio 175,3 tys. widzów, drugi (od 18 lutego do 11 marca 2018 roku) 149,8 tys. widzów, a trzeci (od 18 marca do 24 czerwca) – 160,9 tys. widzów.
Spośród wszystkich odcinków "Ucha Prezesa" najwyższą widownię serial zgromadził 4 lutego 2018 roku – 309,1 tys. widzów.
Producentem "Ucha Prezesa" był Showmax, a producentem wykonawczym firma Marcina Deca i Wojciecha Orszulaka TPQLS.
Z końcem stycznia Showmax przestał być dostępny w Polsce. – Nie planujemy piątego sezonu, ale też nie wykluczamy takiej możliwości – mówił "Presserwisowi" w grudniu Robert Górski.
(KOZ, 20.02.2019)