Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czwarty sezon "Ucha Prezesa" w Telewizji WP miał największą widownię

Piąty sezon "Ucha Prezesa" nie jest planowany, ale Robert Górski nie wykluczał takiej możliwości (fot. materiały prasowe)

Średnio 196,4 tys. widzów oglądało w naziemnej Telewizji WP czwarty, ostatni sezon serialu satyrycznego "Ucho Prezesa" stworzonego przez Roberta Górskiego. To największa widownia spośród dotychczasowych serii.

Telewizja WP pokazywała ostatni sezon "Ucha Prezesa" w niedziele o 20, od 18 listopada do 17 lutego. Odcinki były emitowane kilka dni po udostępnieniu ich w Showmaksie. W przeciwieństwie do poprzednich sezonów nowe epizody nie były już dostępne w serwisie YouTube.

Telewizja WP, emitując czwarty sezon "Ucha Prezesa", miała średnio 1,18 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 0,76 proc. w grupie komercyjnej. Najwięcej widzów – 263,6 tys. – przyciągnął odcinek z 16 grudnia.

Dla porównania pierwszy sezon "Ucha Prezesa" (od 21 stycznia do 12 lutego 2018 roku) oglądało w Telewizji WP średnio 175,3 tys. widzów, drugi (od 18 lutego do 11 marca 2018 roku) 149,8 tys. widzów, a trzeci (od 18 marca do 24 czerwca) – 160,9 tys. widzów.

Spośród wszystkich odcinków "Ucha Prezesa" najwyższą widownię serial zgromadził 4 lutego 2018 roku – 309,1 tys. widzów.

Producentem "Ucha Prezesa" był Showmax, a producentem wykonawczym firma Marcina Deca i Wojciecha Orszulaka TPQLS.

Z końcem stycznia Showmax przestał być dostępny w Polsce. – Nie planujemy piątego sezonu, ale też nie wykluczamy takiej możliwości – mówił "Presserwisowi" w grudniu Robert Górski.

Galeria: 8 najbardziej oczekiwanych seriali 2019 roku

(KOZ, 20.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.