"Ucho Prezesa" w Comedy Central i Paramount Play
Serial "Ucho Prezesa" zadebiutował na YouTube w 2017 roku (fot. materiały prasowe)
16 września serial satyryczny "Ucho Prezesa" trafi do ramówki Comedy Central Polska (Viacom International Media Networks) i na platformę Paramount Play.
"Ucho Prezesa" emitowane będzie wyłącznie na antenie Comedy Central Polska (od poniedziałku do piątku o godzinie 21) i na Paramount Play.
Serial zadebiutował na YouTube 8 stycznia 2017 roku, a w połowie lutego trafił też do oferty serwisu Showmax. W styczniu 2018 roku produkcję zaczęła emitować Telewizja WP. Powstały łącznie cztery sezony, ale ostatni nie pojawił się już na YouTube. Z końcem stycznia 2019 roku serwis Showmax wycofał się z polskiego rynku, odcinki zniknęły z YouTube, a prawa do serialu przejęli jego twórcy. Z końcem lipca wygasła również licencja Telewizji WP na pokazywanie serialu. Premierowe odcinki czwartego sezonu "Ucha Prezesa" w Telewizji WP oglądało średnio 196 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).
26 sierpnia na kanale Ucho Prezesa na YouTube pojawił się trzyminutowy film "Tajemnica przedwyborcza", który został wyświetlony do niedzielnego wieczoru blisko 300 tys. razy (kanał subskrybuje 444 tys. osób).
Producentem "Ucha Prezesa" był Showmax, a producentem wykonawczym - firma TPQLS Marcina Deca i Wojciecha Orszulaka. TPQLS w 2018 roku miała 212,5 tys. zł zysku przy 3,1 mln zł przychodów. W porównaniu z 2017 rokiem przychody spółki wzrosły o 14,2 proc., a zysk o 3 proc.
W pierwszym półroczu 2019 roku wśród kanałów serialowo-filmowych Comedy Central w grupie ogólnej uzyskał 0,31 proc. udziału w rynku (spadek z 0,35 proc.).
(KOZ, IKO, 02.09.2019)