Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 11, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial Roberta Górskiego "Piękni i bezrobotni" wiosną w Polsacie

"Piękni i bezrobotni" to autorski pomysł Roberta Górskiego (fot. A. Świetlik)

Wiosną Polsat pokaże nowy serial komediowy "Piękni i bezrobotni". Jest to autorski pomysł Roberta Górskiego, twórcy popularnego satyrycznego "Ucha Prezesa".

W serialu, do którego rozpoczęły się już zdjęcia, Robert Górski i Mikołaj Cieślak grają przyrodnich braci, których połączył wspólny kredyt. W każdym odcinku starają się zarobić na jego spłatę, łapiąc rozmaite fuchy, m.in.: statystują w filmie, malują elewacje, zostają wyprowadzaczami psów, kurierami, trenerami personalnymi i paparazzi. Twórcy serialu chcą sportretować z przymrużeniem oka współczesną Polskę, aktualne mody, trendy, zbiorowe fascynacje.

W serialu "Piękni i bezrobotni" obok Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka wystąpią Anna Karczmarczyk i Wojciech Kalarus. W każdym odcinku pojawiają się nowe postaci, grane m.in. przez: Katarzynę Zielińską, Magdalenę Stużyńską-Brauer, Grzegorza Wonsa, Andrzeja Nejmana, Mariusza Jakusa, Paulinę Holtz, Joannę Kurowską i Anetę Todorczuk-Perchuć.

Nowy serial Polsatu realizowany jest przez Jake Vision DGA Studio w koprodukcji z IZK. Producentem wykonawczym jest duet Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński z Jake Vision DGA Studio. Za reżyserię odpowiadają Kristoffer Rus i Grzegorz Kuczeriszka, a autorami scenariusza są Robert Górski i Marek Baranowski.

Robert Górski wcześniej tworzył satyryczne "Ucho Prezesa". Serial zadebiutował na YouTube 8 stycznia 2017 roku, a w połowie lutego trafił też do oferty serwisu Showmax. W styczniu 2018 roku produkcję zaczęła emitować Telewizja WP. Powstały łącznie cztery sezony, ale ostatni nie pojawił się już na YouTube. Producentem "Ucha Prezesa" był Showmax, a producentem wykonawczym - firma Marcina Deca i Wojciecha Orszulaka TPQLS.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 11.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.