"Ucho Prezesa" zniknęło z YouTube'a, kończy się licencja Telewizji WP

W główną rolę Prezesa wcielał się w serialu Robert Górski (fot. materiały prasowe)
Serial satyryczny "Ucho Prezesa" po tym, jak zniknął z serwisu YouTube, przestanie być też pokazywany w Telewizji WP, której kończy się licencja na emisję produkcji.
Serial "Ucho Prezesa" zadebiutował na YouTube 8 stycznia 2017 roku, a w połowie lutego trafił też do oferty serwisu Showmax. W styczniu 2018 roku produkcję zaczęła emitować Telewizja WP. Powstały łącznie cztery sezony, ale ostatni nie pojawił się już na YouTube. Producentem "Ucha Prezesa" był Showmax, a producentem wykonawczym - firma Marcina Deca i Wojciecha Orszulaka TPQLS.
Z końcem stycznia serwis Showmax wycofał się z polskiego rynku, a prawa do serialu przejęli jego twórcy. "Ucha Prezesa" nie można już oglądać także w serwisie YouTube. - Odcinki zniknęły z YouTube'a, ponieważ zakończyła się umowa z Showmaksem - wyjaśnia Robert Górski, współtwórca "Ucha Prezesa". Z końcem lipca wygasa również licencja Telewizji WP na pokazywanie serialu, co potwierdza dyrektor zarządzająca stacji Jagna Wiszniewska.
- Planujemy, żeby od jesieni "Ucho Prezesa" można było ponownie oglądać. Prowadzimy jeszcze rozmowy. Nie mogę zdradzić szczegółów - mówi Wojciech Orszulak z TPQLS.
Twórcy negocjują sprzedaż czterech wyprodukowanych sezonów. - Nie planujemy kręcenia nowych odcinków. Uznaliśmy, że projekt jest już w tej formie zakończony, ale nie wykluczam, że w przyszłości to się może zmienić - stwierdza Orszulak.
Premierowe odcinki czwartego sezonu "Ucha Prezesa" w Telewizji WP oglądało średnio 196 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement). Była to największa widownia spośród wszystkich serii serialu.
(KOZ, 01.07.2019)
