"Przyjaciółka" ukazała się w zmienionej formule
Nakład nr 2/2019 „Przyjaciółki” to 270 tys. egz.
Dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) ukazał się w czwartek w zmienionej formule i odświeżonej szacie graficznej.
Lider segmentu dwutygodników poradnikowych ma zmienioną szatę graficzną, nowe rubryki z poradami, większy niż dotychczas dział kulinarny. Cena "Przyjaciółki" nie zmieniła się (1,99 zł).
Sprzedaż pierwszych numerów po relaunchu wspiera kampania telewizyjna. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu platformy poradnikowej Edipresse.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” wyniosła w październiku 2018 roku 142,2 tys. egz. (dane ZKDP).
(GK, 25.01.2019)