"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kropka TV" przechodzi do nowego wydawcy

"Kropka TV" nadal pojawiać się będzie w sklepach sieci Biedronka

Tygodnik "Kropka TV" będzie miał nowego wydawcę. Wcześniej tygodnik adresowany do klientów sieci Biedronka był wydawany przez Edipresse Polska.

Tygodnik "Kropka TV" istnieje od 2006 roku. Po sprzedaży większości tytułów Burdzie pozostał jedynym w zasobach Edipresse Polska.

Kropka TV z rozgłosem po homofobicznej reklamie

"Kropka TV" nie miała najlepszej passy. W sierpniu tego roku doszło do skandalu związanego z homofobiczną reklamą opublikowaną w piśmie. Wtedy też pojawiły się pierwsze informacje o planach Biedronki, która zamierzała zmienić wydawcę swojego magazynu TV. I teraz do tego dojdzie.

Czytaj też: Bez porozumienia związkowców z zarządem Agory w sprawie zwolnień grupowych

"Nie pozwól, by za plecami nazywano cię gejem" – brzmiało hasło pełnokolumnowej reklamy opublikowanej w "Kropka TV". W reklamie pojawia się również słowo "pedał", a kobiety określane są jako "baby", "sztuki", "laski" i "dziewczynki", służące do "wyrywania" i "napalone".

Press

Na homofobiczną reklamę uwagę zwrócił wtedy portal LGBT+ Queer.pl. Po jego publikacji Biedronka wycofała cały nakład tygodnika ze sklepów. Sieć wystosowała też oświadczenie, które przesłała redakcji portalu Queer: "Sieć Biedronka zdecydowanie odcina się od homofobicznych treści naruszających godność. Jednocześnie podkreślamy, że nie jesteśmy wydawcą Kropki.tv i nie odpowiadamy za treści publikowane przez innych reklamodawców akceptowanych przez wydawcę. W związku z zaistniałą sytuacją, podjęliśmy decyzję o wycofaniu z naszych sklepów całego nakładu numeru zawierającego niezgodne z wartościami naszej firmy treści" – napisano w oświadczeniu z sierpnia.

Petstar nowym wydawcą Kropki TV 

Do tej pory Petstar wydawał miesięcznik "Mój Pies i Kot". W portfolio ma również wysoko pozycjonowane portale: Psy.pl i Koty.pl. Firma angażuje się w akcje charytatywne na rzecz zwierząt i ich opiekunów. Spółką zarządza Amadeusz Król, który ostatnio pracował w Wydawnictwie Edipresse jako dyrektor generalny, odpowiedzialny za "Kropkę TV".

Czytaj też: Kanał młodzieżowy Telewizji Polskiej ma nadawać jako Alfa TVP

– Sieć Biedronka podjęła działania, aby kontynuować wydawanie tygodnika, szukając nowego wydawcy. Profil pisma nie zmienia się – w dalszym ciągu będzie to tygodnik telewizyjny, zawierający cotygodniowy ramowy program TV, ciekawostki ze świata gwiazd, a także duży dział poradniczy z kategorii zdrowie, moda, uroda, prawo i psychologia – informuje "Presserwis" Marta Osial, dyrektorka kategorii w sieci Biedronka.

– Najbliższe wydania "Kropki TV" pojawią się w dotychczasowym layoucie, ale w planach mamy pewne zmiany, których celem jest zwiększenie atrakcyjności i dostosowanie pisma do najnowszych trendów na rynku.

Czytaj też: Nowy „Press”: Jacoń mówi o walce i bezbronności, Manowska koloryzuje, Lis nadal milczy, a Świrski tropi zdrajców

(PAR, 04.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.