Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sotrender: TVN 24 liderem na polskim Twitterze, profil TVP Info najbardziej angażujący

Profil TVN 24 miał w sierpniu 1,33 mln obserwujących (screen: twitter.com/tvn24)

W sierpniu spośród mediów profil stacji TVN 24 na Twitterze miał największą liczbę obserwujących. Z kolei profil TVP Info miał najwięcej wzmianek i aktywności przy swoich tweetach – wynika z raportu firmy Sotrender.

W kategorii Media profil TVN 24 miał 1,33 mln obserwujących (wzrost o 0,2 proc. w porównaniu z lipcem). Na drugim miejscu wśród mediów znalazł się profil MTV Polska – 956,94 tys. obserwujących (spadek o 0,1 proc.), a na trzecim profil tygodnika "Newsweek Polska" – 874,60 tys. (wzrost o 0,1 proc.).

Liderami w kategoriach Prasa, Telewizja i Radio były odpowiednio: „Newsweek Polska”, TVN 24 i Tok FM – 310 tys. obserwujących (wzrost o 0,2 proc.). W kategorii Programy TV najwięcej obserwujących miały profile: „Faktów” TVN – 93,03 tys. (wzrost o 1 proc.), „Kropki nad i” – 82,13 tys. (bez zmian) oraz „Wiadomości” TVP – 75,43 tys. (wzrost o 0,6 proc.).

Spośród mediów profil stacji TVP Info (655,24 tys. obserwujących) miał w sierpniu największą liczbę wzmianek na Twitterze – 19,37 tys. (wzrost o 91 proc. w porównaniu z lipcem). Na kolejnych miejscach znalazły się profile: „Tygodnika do Rzeczy” – 14,81 tys. (wzrost o 10 proc.) i „Rzeczpospolitej” – 13,51 tys. (wzrost o 2 proc.).

Profil TVP Info miał również największą liczbę aktywności – łącznie wpisy stacji polubiono, retweetowano lub odpowiadano na nie 171,88 tys. razy. Na kolejnych miejscach znalazły się profile: TVN 24 – 100,41 tys. razy i „Łączy nas piłka” – 68,57 tys. razy.

(PD, 01.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.