Wydanie: PRESS 01/2003
Szlifierka
Plany Agory wobec pism przejętych od Prószyńskiego zmobilizowały innych wydawców pism wnętrzarskich i budowlanych do wprowadzenia zmian.
Słuchając o planach Agory, można umrzeć ze strachu albo nie zwracać uwagi i robić swoje - mówi Maja Kramer, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator. Ma na myśli plany Agory SA wobec "Czterech Kątów" i "Ładnego Domu" - pism przejętych w lutym zeszłego roku od wydawnictwa Prószyński i S-ka. Aldona Rochman, redaktor naczelna "Mojego Mieszkania" (G+J Polska), podkreśla, że największą siłą "Czterech Kątów" i "Ładnego Domu" są teraz możliwości autopromocyjne Agory.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter