Canal+ utworzył stanowisko head of digital sport. Objął je Karol Szumlicz
Karol Szumlicz (fot. materiały prasowe)
Karol Szumlicz objął nowo utworzone stanowisko head of digital sport w Canal+ Polska.
Dotychczas pełnił funkcję sport online content managera, odpowiadając za rozwój strategii i treści sportowych w mediach społecznościowych Canal+ Sport. Z firmą jest związany od pięciu lat. Zaczynał jako specjalista od public relations i social mediów w kanałach sportowych. Przed dołączeniem do Canal+ był związany z piłkarskim klubem Lech Poznań, gdzie pracował m.in. jako internet marketing specialist.
Czytaj też: Minister sprawiedliwości nie zgodził się występować w Kanale Zero na tle lokowanych produktów
Na nowym stanowisku head of digital sport będzie nadal rozwijał sportowe social media Canal+, a dodatkowo jego zadaniem będzie zwiększanie przychodów z treści w social mediach, skuteczniejsze pozyskiwanie subskrypcji w obszarze digital, budowanie synergii z influencerami i prowadzenie niestandardowych akcji promocyjnych w kanałach społecznościowych.
Jak informuje Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska, poprzedniego stanowiska Szumlicza (sport online content managera) nie będzie już w strukturze firmy.
Czytaj też: Kara za kradzież newsów. Jan Mazurek i Dominik Piechota chcieli więcej i więcej
(MNIE, 05.10.2025)










