Rusza jubileuszowy 20. ranking PR Check prowadzony przez "Press"
Przepustką do wzięcia udziału w projekcie jest wypełnienie ankiety, którą można pobrać, kontaktując się z działem reklamy pod adresem: [email protected] (fot."Press")
Rusza 20. edycja rankingu PR Check, realizowanego przez magazyn "Press".
PR Check jest kompleksowym przeglądem polskiej branży public relations, w którym poza danymi finansowymi można zapoznać się z prezentacjami agencji PR, a w szczególności z oferowanymi przez nie usługami, zrealizowanymi projektami, klientami, nagrodami i wyróżnieniami.
Ranking budujemy na dwóch najbardziej wiarygodnych dla branży agencji PR i ich klientów wskaźnikach: przychodzie oraz fee income. Przekazane dane, jak co roku, zweryfikowane zostaną przez "Press" w Krajowym Rejestrze Sądowym. W rankingu mogą uczestniczyć zarówno agencje zrzeszone w związkach i stowarzyszeniach, jak i podmioty niezależne.
Przepustką do wzięcia udziału w projekcie jest wypełnienie ankiety, którą można pobrać, kontaktując się z działem reklamy pod adresem: [email protected]. Na ankiety czekamy do 5 września br.
Ankieta podstawowa, która jest bezpłatna, obejmuje wszystkie parametry niezbędne do zbudowania rankingu. Ankiety rozszerzone, płatne, dają możliwość zaprezentowania się w szerszy sposób czytelnikom – potencjalnym klientom – oraz całemu środowisku medialnemu.
Maria Rosa
dyrektorka departamentu marketingu i PR w Grupie ERGO HESTIA
– W dynamicznym środowisku dużej organizacji niezwykle cenne staje się regularne konfrontowanie własnych działań komunikacyjnych z niezależnym spojrzeniem z zewnątrz. Profesjonalna agencja PR może wnieść świeżą perspektywę, która nie tylko wspiera realizację celów firmy, ale także uwzględnia potrzeby i oczekiwania odbiorców - niezależnie od tego, czy są to klienci, partnerzy biznesowi, czy media. Ranking Agencji PR Check, to narzędzie, które pomaga znaleźć sprawdzonych doradców, oferujących wysoką jakość i wiarygodność w tym zakresie.
Karolina Łuczak
Head of the Press Office and Internal w Provident Polska, prezeska polskiego Stowarzyszenia Public Relations
– Ranking PR Check stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy o rynku usług public relations w Polsce. Dla firm poszukujących zaufanych doradców od komunikacji to narzędzie szczególnie przydatne - pozwala nie tylko porównać zakres kompetencji agencji, ale również ocenić ich doświadczenie, specjalizacje oraz kierunki rozwoju. W Provident, ale też wszędzie tam, gdzie komunikacja wymaga dużej precyzji i odpowiedzialności, dostęp do usystematyzowanych danych ma fundamentalne znaczenie przy podejmowaniu decyzji przetargowych. Ranking porządkuje obraz branży i ułatwia świadomy wybór partnerów, którzy najlepiej odpowiadają naszym oczekiwaniom. Niedawno w Provident zamknęliśmy procedurę przetargową związaną z wyborem nowej agencji PR. Nie wyobrażam sobie rozpoczęcia przetargu, bez wcześniejszej lektury rankingu. Jednym słowem, lekturę rankingu, polecam każdej osobie odpowiedzialnej za public relations.
Maciej Mikołajewski
kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie LUX MED
– Ranking PR Check pomaga firmom i organizacjom podejmować trafne decyzje przy wyborze partnerów do współpracy, bazując na konkretnych kryteriach, takich jak zarys oferowanych usług, doświadczenie czy specyfikę realizowanych projektów. PR Check pełni więc rolę drogowskazu, wspierając nas w doborze agencji najlepiej odpowiadających na obecne potrzeby komunikacyjne.
Katarzyna Dziadul
dyrektor biura prasowego Energa
– Zdecydowanie warto czekać na PR Check. To garść wiedzy dla każdego, kto uważa, że komunikacja to jego drugie imię. Ranking to także bardzo dobry obraz kondycji branży i zachodzących w niej zmian. Polecam lekturę - jest godna uwagi.
(MS, 20.08.2025)










