Heart & Brain e-Commerce połączyła się z Cloudwise. To zabieg księgowy
H&B e-Commerce/Cloudwise zarządza Artur Suligowski (fot. materiały prasowe)
Agencja H&B e-Commerce połączyła się z Cloudwise w ramach Heart & Brain Group.
– To zabieg księgowy. Chodzi m.in. o uproszczenie procedur fakturowania – tłumaczy Michał Kazimierczak, prezes Grupy Heart & Brain.
H&B e-Commerce stała się samodzielnym działem Cloudwise i posługuje się nazwą Cloudwise. Jak zapewnia Kazimierczak, nic w jej strukturze i zarządzaniu się nie zmieniło – kilkunastoosobowy zespół nadal podlega prezesowi Arturowi Suligowskiemu.
Czytaj też: Dwa awanse w agencji Creative Brand Stories. Paula Magiera i Wioleta Cała
H&B e-Commerce/Cloudwise oferuje audyty, usługi analityczne, optymalizacji i strategii e-commerce dla sklepów i marek w Internecie oraz wsparcie doradcze, przeprowadzanie kampanii, optymalizację, tworzenie contentu i produkcję. Agencja ma w ofercie narzędzia do automatyzacji z wykorzystaniem algorytmów, w tym autorski model analizy koszykowej i dashboardy analityczne.
Cloudwise łączy technologię, inżynierię danych i social media, aby budować aktywa generujące skalowalny wzrost wyników biznesowych. Wspiera agencje i działy marketingu w zakresie brakujących im kompetencji technicznych.
H&B Group tworzą obecnie agencje: Heart & Brain (full service), Cloudwise (data marketing, segmentacja performance) i AdEmotion (personalizacja, psychografia).
Czytaj też: UOKIK zarzuca spółkom kurierskim greenwashing. Mówi o "pustych obietnicach"
(AMS, 30.07.2025)










