"Orlen dla Polski" – ruszyła nowa kampania koncernu. Bohaterem jest pan Marek
W spocie pan Marek przedstawiany jest jako "dumny pracownik" (screen: YouTube/Grupa ORLEN)
Grupa Orlen uruchomiła kampanię wizerunkową, która przedstawia koncern jako "nowoczesną firmę z tradycjami, inwestującą w bezpieczeństwo energetyczne Polaków".
Bohaterem spotu emitowanego w telewizji i internecie jest pan Marek, inżynier z 30-letnim stażem pracy. W wideo przedstawiany jest jako "dumny pracownik, ale przede wszystkim troskliwy ojciec i dziadek", który widzi, jak spółka przekształciła się z lokalnego przedsiębiorstwa naftowego w międzynarodowy koncern multienergetyczny.
Czytaj też: Kanał Sejmu na YouTube ma już ponad 200 tys. subskrybentów. Robota młodych i Hołowni
Kampania prowadzona pod hasłem "Orlen dla Polski" będzie realizowana w telewizji, internecie i outdoorze do 31 stycznia 2024 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Sigma Bis.
(KAP, 27.11.2023)