Grupa Heart & Brain utworzyła dział mediowy
H&B Media zarządza Artur Suligowski, odpowiadający za e-commerce grupy (fot. materiały prasowe)
W ramach Heart & Brain Group powstała nowa struktura oferującą usługi związane z planowaniem i zakupem mediów cyfrowych - H&B Media.
Nową strukturą zarządza Artur Suligowski, head of e-commerce. Na razie nie jest to osobna spółka, a dział funkcjonujący w ramach firmy Heart & Brain Commerce. Do zespołu wchodzą dwie osoby: Danuta Łyskowska, media coordinator, oraz Joanna Stolarz, project coordinator - obie zatrudnione wcześniej w Cloudwise.
H&B Media pracuje na razie tylko z klientami obsługiwanymi przez Heart & Brain, to m.in. Perła - Browary Lubelskie i MediaSaturn. Lecz - jak zapewnia Michał Kazimierczak, prezes Heart & Brain - w przyszłości usługi H&B Media będą oferowane niezależnie. - Oczywiście, mówimy tylko o mediach cyfrowych, nie planujemy wchodzić w obszar mediów offline - podkreśla Kazimierczak.
W skład H&B Group wchodzą: agencja full service Heart & Brain, Heart & Brain Commerce, Cloudwise (data marketing, segmentacja performance) i AdEmotion (personalizacja, psychografia).
(AMS, 01.10.2021)