Tchibo i Empik Go przygotowały wspólną promocję i ruszają z kampanią
Celem współpracy jest dotarcie do nowych grup konsumentów (fot. materiały prasowe)
Tchibo i Empik Go ruszają ze wspólną kampanią i ofertą promocyjną.
Tchibo przygotowało półkę z ponad 40 audiobookami i e-bookami wybranymi z katalogu Empik Go (wśród nich znalazły się tytuły inspirowane kawą). Klienci Tchibo otrzymają kody rabatowe do Empik Go, umożliwiające korzystanie z aplikacji do 30 dni bez ponoszenia opłat. A użytkownicy Empik Go mogą skorzystać z 25 proc. rabatu na napoje w kawiarniach Tchibo.
Czytaj też: Aplan Media i Euvic Media zrealizowały kampanię "Przyspieszamy Polskę" dla MFiPR
"Celem współpracy jest m.in. dotarcie do nowych grup konsumentów, wierzymy bowiem, że wielbiciele książek dobrze poczują się u nas, w Tchibo, zaś kawosze w ofercie Empik Go znajdą pozycję odpowiednią do swojego ulubionego napoju" – informuje Olga Tobiasz, senior marketing manager w Tchibo.
Jednym z elementów kampanii są spoty audio z głosem aktora Andrzeja Ferenca. Można je usłyszeć w punktach Tchibo.
Wspólne działania komunikacyjne obejmują media społecznościowe, newslettery, powiadomienia push. Projekt realizuje agencja 24/7 Communications.
Czytaj też: Ogilvy i Heinz we wspólnym projekcie "Heinz. Dla smaku wszystko"
(MS, 24.06.2025)










