Kanał Zero z rekordowymi wynikami w kwietniu. Pomagają rozmowy z kandydatami na prezydenta

Rozmowa Krzysztofa Stanowskiego z Grzegorzem Braunem ma już ponad 2,4 mln wyświetleń (screen: YouTube/ Kanał Zero)
Krzysztof Stanowski 11 kwietnia poinformował, że Kanał Zero, którego jest założycielem, w kwietniu notuje rekordowe wyniki pod względem liczby wyświetleń. Pomagają w tym rozmowy z kandydatami na prezydenta. "Średnio 2,4 miliona wyświetleń dziennie ma Kanał Zero w kwietniu. Takich wyników jeszcze nigdy nie mieliśmy" – napisał Krzysztof Stanowski w serwisie X.
Kanał Zero przeprowadza wywiady z kandydatami na prezydenta, które cieszą się popularnością i są cytowane przez inne media. Rozmowa ze Sławomirem Metzenem z 26 marca do tej pory została wyświetlona ponad 2,8 mln razy. Natomiast program z Grzegorzem Braunem, zamieszczony 3 kwietnia, ma już ponad 2,4 mln wyświetleń.
Czytaj też: Eksperci o debacie TVP, Polsatu i TVN. "To nie była debata godna wzorca demokracji"
Debaty przedwyborcze w Końskich zorganizowane 11 kwietnia przez Republikę i wPolsce24 oraz TVP, w których Stanowski brał udział jako kandydat na prezydenta, przez 20 godzin wyświetlono ponad 2,1 mln razy.
Stanowski 1 kwietnia podał wyniki za marzec. "52,7 miliona wyświetleń Kanału Zero w marcu, co oznacza, że otarliśmy się o nasz rekord. Drugi wynik w historii, także drugi wynik pod względem przychodów wygenerowanych przez sam YouTube (jeszcze dokładnie nie jest to zliczone, ale wyjdzie jakieś 760 000 złotych)" – napisał w serwisie X.
Średnio 2,4 miliona wyświetleń dziennie ma Kanał Zero w kwietniu. Takich wyników jeszcze nigdy nie mieliśmy.
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) April 11, 2025
52,7 miliona wyświetleń Kanału Zero w marcu, co oznacza, że otarliśmy się o nasz rekord. Drugi wynik w historii, także drugi wynik pod względem przychodów wygenerowanych przez sam Youtube (jeszcze dokładnie nie jest to zliczone, ale wyjdzie jakieś 760 000 złotych).
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) April 1, 2025
Kanał Zero ma 1,61 mln subskrypcji.
Czytaj też: TVN nie będzie sprzedany i pozostanie w strukturach Warner Bros. Discovery. Jest komunikat
(MAK, 14.04.2025)
