T-Mobile Polska sponsorem festiwalu Audioriver. Będzie strefa relaksu i konkurs

Ogłoszona współpraca jest rozwinięciem działań realizowanych w ramach projektu #BurzymyBariery (fot. materiał prasowy)
T-Mobile Polska został sponsorem tegorocznego łódzkiego festiwalu Audioriver. Marka zorganizuje podczas festiwalu magentową strefę relaksu i konkurs, w którym do wygrania będzie 40 dwudniowych, podwójnych karnetów na festiwal Audioriver together with T-Mobile Electronic Beats.
Klienci T-Mobile będą mogli skorzystać ze specjalnego wejścia na teren festiwalu oraz wziąć udział w zabawie, w której nagrodą jest zamiana posiadanego biletu na bilet do strefy VIP.
Czytaj też: T-Mobile i Dawid Podsiadło w nowej kampanii reklamowej "burzą bariery"
Audioriver Festival jest organizowany od blisko 20 lat. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się w dniach 11-13 lipca na Błoniach Łódzkich. Wśród artystów pojawią się m.in. Tiësto, Chase & Status, Charlotte de Witte, Sara Landry, Gesaffelstein, Adriatique, Mall Grab, DJ Heartstring. Organizatorzy spodziewają się 20 tys. uczestników z Polski i Europy.
Ogłoszona współpraca jest rozwinięciem działań realizowanych w ramach projektu #BurzymyBariery. Jego częścią jest również festiwal „ZORZA wspierana przez T-Mobile”, organizowany przez Dawida Podsiadło w Poznaniu, we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Katowicach.
Czytaj też: T-Mobile sponsorem koncertów Dawida Podsiadło, choć biuro prasowe marki temu zaprzeczało
(MS, 09.04.2025)
