Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

F25 z przychodami na poziomie 20 mln zł w 2024 roku. Zrealizowano 42 projekty

- Rok 2024 był bardziej intensywny pod względem liczby projektów, a mimo mniejszych budżetów udało się rozwinąć firmę w kilku kierunkach, zarówno w obszarze sportu, jak i postprodukcji - komentuje Marcin Dworucha, szef domu produkcyjnego F25 (fot. materiały prasowe)

W 2024 roku dom produkcyjny F25 osiągnął blisko 20,6 mln zł przychodu i 115 tys. zł zysku, porównywalnie do wyników z 2023 roku, kiedy było to 19,9 mln zł przychodu i 97 tys. zł zysku. Firma zrealizowała w minionym roku 42 projekty i 65 dni zdjęciowych, podczas gdy w 2023 roku były to 34 projekty i 69 dni zdjęciowych.

Miniony rok przyniósł F25 liczne wyróżnienia. Podczas pierwszej edycji Crafty SPR Awards 2024 firma została nagrodzona tytułem Domu Produkcyjnego Roku. Z kolei w rankingu domów produkcyjnych konkursu KTR zajęła 3. miejsce.

"Rok 2024 był bardziej intensywny"

Choć rok 2024 charakteryzował się nieco skromniejszymi budżetami, firma odnotowała zwiększoną liczbę realizacji. Dominowały średniej wielkości produkcje, często o budżetach niższych niż w roku poprzednim, który przyniósł mniej projektów, ale o większej skali finansowej.

Czytaj też: Grupa Agora ma nowy logotyp. "Odpowiedź na wieloletnią ewolucję firmy"

Znaczący rozwój odnotowała również struktura F25.Sport. W 2023 roku wydzielony został dział odpowiedzialny za projekty związane z branżą sportową. Obejmują one produkcję kontentu, consulting, strategie oraz kreację. Obecnie F25.Sport tworzy zespół składający się z czterech osób i działający niezależnie od głównej struktury firmy.

Jesienią nowy rozdział rozpoczął również dział postprodukcji, który – pod kierownictwem Julii Gensiny – przeszedł reorganizację oraz rozpoczął wdrażanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

– Rok 2024 był bardziej intensywny pod względem liczby projektów i, mimo mniejszych budżetów, udało się rozwinąć firmę w kilku kierunkach. Zarówno w obszarze sportu, jak i postprodukcji – komentuje Marcin Dworucha, szef domu produkcyjnego F25.

F25 aktywnie wspiera organizacje społeczne

Wybrane realizacje F25 z 2024 roku: Betclic – "Kibicem się jest", Adidas – "R-gol", Żabka – "Weź to na gorąco", OLX Usługi – "Znajdź spokój w remoncie", YES – "Bo bez niej nie ma nic", PZPN – premiera nowej koszulki reprezentacji Polski, Fundacja Kamili Skolimowskiej – obsługa SoMe Memoriału oraz film promocyjny "W sercu Śląskiej Sawanny" z narracją Krystyny Czubówny.

Czytaj też: Meta wycofuje skargę w sprawie Rafała Brzoski i Omeny Mensah. Chodziło o deepfake'i

W ramach działalności F25.Sport, rozwijanej przez Filipa Adamusa, firma rozpoczęła produkcję pełnometrażowego filmu dokumentalnego "Kto wygrał mecz", poświęconego polskiej reprezentacji kobiet w ampfutbolu i wydarzeń podczas Mundialu w Kolumbii. Premiera filmu planowana jest na połowę 2025 roku.

F25 aktywnie wspiera również organizacje społeczne i edukacyjne, współpracując m.in. z Fundacją Kamili Skolimowskiej przy kampanii "Nie daj się zatrzymać", a także z fundacjami Graj z Głową i SexEd przy projektach edukacyjnych.

Dom produkcyjny F25 działa na rynku od 2008 roku i aktualnie zatrudnia 19 osób.

Czytaj też: Żabka wykorzystuje dawne logo w kampanii z Julią Żugaj. Inspiracja latami 90.

(MS, 25.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.