Borek, Dudek i Peszko w kolejnej kampanii firmy bukmacherskiej Superbet

Za koncept i nadzór kreatywny odpowiada Punchline Agency (screen: YouTube/Superbet Polska)
Firma bukmacherska Superbet, która w lutym wybrała w przetargu agencję reklamową Punchline Agency, rusza z pierwszą kampanią jej autorstwa.
Nowa komunikacja marki realizowana jest pod hasłem "Jednym słowem: Super".
Czytaj też: Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny promują markę Witt Isotonic Drink
Tak jak i w poprzednich spotach, występują w niej ambasadorzy marki Superbet: komentator piłki nożnej Mateusz Borek i byli piłkarze Jerzy Dudek oraz Sławomir Peszko. W spocie pokazana jest bramka Adriana Błąda strzelona w Ekstraklasie.
Za koncept i nadzór kreatywny odpowiada Punchline Agency, a produkcją w reżyserii Michała Korzewskiego zajęła się Papaya Films z postprodukcją Badi Badi.
Czytaj też: Hardkorowy Koksu został ambasadorem marki Delta – producenta rusztowań
(AMS, 18.03.2025)
