Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny promują markę Witt Isotonic Drink

Reklamy obejmują promocję w tv, social media, YouTube, OOH i działania z influencerami (screen: YouTube/DrWitt)

Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny promują markę Witt Isotonic Drink (Grupa Maspex).

„Be a legend” to hasło kampanii promującej markę Witt z udziałem dwóch polskich piłkarzy Barcelony – Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego.

Czytaj też: Borek, Dudek i Peszko w kolejnej kampanii firmy bukmacherskiej Superbet

Reklamy z ich udziałem obejmują promocję w tv, social media, YouTube, OOH i działania z influencerami.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja BrainBox we współpracy z domem produkcyjnym Maspex i Moon Films. Za reżyserię odpowiada Marek Dawid, a operatorem był Michał Popiel Machnicki. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom i dział mediowy Maspex.

Czytaj też: Hardkorowy Koksu został ambasadorem marki Delta – producenta rusztowań

(AMS, 18.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.