Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny promują markę Witt Isotonic Drink

Reklamy obejmują promocję w tv, social media, YouTube, OOH i działania z influencerami (screen: YouTube/DrWitt)
Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny promują markę Witt Isotonic Drink (Grupa Maspex).
„Be a legend” to hasło kampanii promującej markę Witt z udziałem dwóch polskich piłkarzy Barcelony – Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego.
Czytaj też: Borek, Dudek i Peszko w kolejnej kampanii firmy bukmacherskiej Superbet
Reklamy z ich udziałem obejmują promocję w tv, social media, YouTube, OOH i działania z influencerami.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja BrainBox we współpracy z domem produkcyjnym Maspex i Moon Films. Za reżyserię odpowiada Marek Dawid, a operatorem był Michał Popiel Machnicki. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom i dział mediowy Maspex.
Czytaj też: Hardkorowy Koksu został ambasadorem marki Delta – producenta rusztowań
(AMS, 18.03.2025)
