Maksymilian Salski chief subscription officer w Grupie Agora

Maksymilian Salski zarządza obszarem subskrypcji w "GW" od lipca 2023 roku (fot. materiały prasowe)
Maksymilian Salski objął stanowisko chief subscription officer w Grupie Agora. Odpowiada za rozwój portfolio subskrypcyjnego, strategię subskrypcyjną marek Agory oraz budowanie synergii między nimi. Salski ma łączyć nowe obowiązki z dotychczasowymi zadaniami, czyli zarządzaniem obszarem subskrypcji w "Gazecie Wyborczej".
Jako chief subscription officer zajmuje się opracowywaniem strategii subskrypcji marek należących do portfolio Grupy Agora, która uwzględni cele każdego brandu, projektowanie i wdrażanie wspólnych ofert, a także wykorzystanie zasobów i narzędzi całej grupy mediowej dla rozwoju biznesów subskrypcyjnych.
Salski zarządza obszarem subskrypcji w "GW" od lipca 2023 roku, gdy wrócił po niespełna dwuletniej przerwie. Od października 2021 roku związany był z Newonce.media, gdzie współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 roku na stanowisku head of subscription nadzorował tam cały biznes subskrypcyjny. Wcześniej, od 2016 roku, wraz z zespołem budował ofertę subskrypcyjną "GW".
(MAK, 11.03.2025)
