Zakonnice śpiewają gospel w kampanii Melisana Klosterfrau Original
Spoty są emitowane na YouTubie, a pozostałe nośniki na znanych portalach (screen: YouTube/Melisana Klosterfrau Polska)
Wystartowała najnowsza kampania marki Melisana Klosterfrau Original. "Co tym razem zrobią słynne zakonnice? Posłuchajcie – albo przeczytajcie". Do wsparcia istniejącej od 200 lat marki została wybrana agencja BeDigital.
Wyzwaniem dla strategii i kreacji było znalezienie sposobu na utrzymanie spójności z dotychczasową komunikacją, a jednocześnie istotne jej wyróżnienie i wskazanie kierunku, w którym może podążyć marka w następnych latach.
Czytaj też: Well Fitness przełamuje stereotypy w kampanii "Well, This is Fitness!"
W efekcie powstał koncept bazujący na ikonicznym dla marki motywie sióstr zakonnych, znanym z opakowania produktu. Jednak tym razem bohaterki spotu nie mają objawień ani nie rozmawiają ze sobą, ale tworzą chór i śpiewają w stylu gospel.
Agencja BeDigital odpowiada za kreację, produkcję, planowanie kampanii i zakup mediów. Spoty są emitowane na YouTubie, a pozostałe nośniki na znanych portalach.
Czytaj też: 29 stycznia odbędzie się IV kongres ESG. Po raz drugi przyznane zostaną nagrody Kod ESG
(AMS, 20.01.2025)