Ministerstwo Kultury poszukuje agencji do marketingu w wyszukiwarkach
Resort chce podpisać umowę na 1,5 roku (fot. Radek Pietruszka/PAP)
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego uruchomiło przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za prowadzenie płatnych działań informacyjnych w internecie (SEM i media społecznościowe).
Wartość planowanych działań to 740 tys. zł netto. Resort poszukuje agencji, która będzie odpowiedzialna za promocję projektów ministerstwa poprzez realizację kampanii SEM. Umowa będzie obowiązywać 18 miesięcy.
Czytaj też: Gdańsk poszukuje agencji do social mediów. Urząd Miejski uruchomił przetarg
Oferty będą oceniane na podstawie ceny (45 proc. oceny), koncepcji kreatywnej (35 proc.) oraz prezentacji (25 proc.). Można je składać do 30 stycznia przez portal zamawiającego.
(KAP, 08.01.2025)