ADEO Retail Media łączy siły z francuską firmą technologiczną Valiuz
Rozwiązania Valiuz będą stopniowo dodawane do oferty dla polskich reklamodawców (fot. materiały prasowe)
Z początkiem 2025 roku ADEO Retail Media, pełniąca funkcję agencji reklamy mediów własnych Leroy Merlin Polska, nawiązała współpracę z Valiuz, francuską firmą technologiczną specjalizującą się w zarządzaniu danymi w handlu detalicznym.
Integracja z Leroy Merlin Polska ma być ważnym krokiem w rozwoju kompleksowej oferty dla klientów z obszaru retail media w Europie.
Czytaj też: Gdańsk poszukuje agencji do social mediów. Urząd Miejski uruchomił przetarg
Spółka ADEO Retail Media prowadzi obecnie działalność w Polsce, Hiszpanii i we Włoszech. Dotychczas w ramach Leroy Merlin Polska obsługiwała obszar retail media, oferując wachlarz usług związanych z wykorzystaniem powierzchni reklamowej mediów własnych sieci.
Valiuz we Francji oferuje szereg rozwiązań, takich jak profilowanie, aktywacja poza stroną, na stronie i w sklepie, a także CRM i udostępnianie powiązanych z tymi działaniami analiz. Rozwiązania te będą stopniowo dodawane do oferty dla polskich reklamodawców.
Czytaj też: Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki na reklamę o 1/4
(KAP, 07.01.2025)