Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ADEO Retail Media łączy siły z francuską firmą technologiczną Valiuz

Rozwiązania Valiuz będą stopniowo dodawane do oferty dla polskich reklamodawców (fot. materiały prasowe)

Z początkiem 2025 roku ADEO Retail Media, pełniąca funkcję agencji reklamy mediów własnych Leroy Merlin Polska, nawiązała współpracę z Valiuz, francuską firmą technologiczną specjalizującą się w zarządzaniu danymi w handlu detalicznym.

Integracja z Leroy Merlin Polska ma być ważnym krokiem w rozwoju kompleksowej oferty dla klientów z obszaru retail media w Europie.

Czytaj też: Gdańsk poszukuje agencji do social mediów. Urząd Miejski uruchomił przetarg

Spółka ADEO Retail Media prowadzi obecnie działalność w Polsce, Hiszpanii i we Włoszech. Dotychczas w ramach Leroy Merlin Polska obsługiwała obszar retail media, oferując wachlarz usług związanych z wykorzystaniem powierzchni reklamowej mediów własnych sieci.

Valiuz we Francji oferuje szereg rozwiązań, takich jak profilowanie, aktywacja poza stroną, na stronie i w sklepie, a także CRM i udostępnianie powiązanych z tymi działaniami analiz. Rozwiązania te będą stopniowo dodawane do oferty dla polskich reklamodawców.

Czytaj też: Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki na reklamę o 1/4

(KAP, 07.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.