Pascal Brodnicki reklamuje firmę Sokołów. Uruchomiono kampanię promocyjną

Kampania jest prowadzona w mediach ogólnopolskich (screen: YouTube/Sokołów TV)
Firma Sokołów uruchomiła kampanię promocyjną pod hasłem "Smak zaczyna się od mięsa!", której główną osią są spoty reklamowe z udziałem Pascala Brodnickiego.
W działaniach promocyjnych wykorzystywane są nowe logo marki i nowe opakowania o ujednoliconej identyfikacji wizualnej.
Czytaj też: Sieć sklepów Biedronka po raz czwarty sponsorem głównym Finału WOŚP
Celem działań jest promocja Sokołowa jako firmy, która skupia się na wysokiej jakości swoich produktów.
Kampania jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej. Za działania PR odpowiada agencja Quality PR. Agencją kreatywną marki jest VerdeAgency.
Czytaj też: John Dog ponownie nawołuje do niestrzelania w sylwestra
(KAP, 23.12.2024)
