Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stanowski chwali się zarobkami Kanału Zero z reklam na YouTube w listopadzie

Do tej pory w Kanale Zero opublikowano ok. 2,4 tys. materiałów (screen: YouTube/Kanał Zero)

Listopad był jednym z najlepszych miesięcy Kanału Zero pod względem przychodów z reklam wyświetlanych przez YouTube (AdSense). Wynikiem pochwalił się założyciel kanału Krzysztof Stanowski.

Stanowski podał na platformie X, że w listopadzie Kanał Zero z reklam na YouTube otrzymał 729 tys. zł. Dodał, że jego rekord jest z lutego br. (w tym miesiącu kanał został uruchomiony) i wynosi 770 tys. "W 2025 roku powalczymy, aby przebić bańkę" – napisał Stanowski.

Czytaj też: Piotr Mieśnik rezygnuje z funkcji naczelnego i odchodzi z Kanału Zero

Poinformował też, że obecne przychody z AdSense pokrywają około połowy kosztów działalności Kanału Zero (zarabia on także na sponsoringu programów i lokowaniu produktów).

Stanowski zapowiedział, że na początku stycznia pokaże "przychody, wydatki, inwestycje, wykresy i liczby".

Do tej pory w Kanale Zero opublikowano ok. 2,4 tys. materiałów, które odtworzono 400 mln razy. Ma on 1,39 mln subskrybentów.

Czytaj też: Mazurek podał nieprawdziwą informację o ministrze Kierwińskim. Kanał Zero przeprasza

(MAK, 04.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.