Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W trzecim kwartale sprzedaż "Tele Tygodnia" wciąż powyżej 400 tys. egz.

Według danych PBC średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale tego roku wyniosła 404 336 egz. (fot. materiały prasowe)

W trzecim kwartale 2024 roku na czele tygodników i dwutygodników telewizyjnych pozostał "Tele Tydzień". Wszystkie tytuły tego segmentu odnotowały spadek sprzedaży, najmniejszy "Tele Max".

Według danych PBC średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 404 336 egz. (spadek o 3,62 proc. w stosunku do trzeciego kwartału ub.r.).

Czytaj też: Wzrosły przychody cyfrowe "GW". Nie przybywa prenumerat cyfrowych

Kolejne wśród tygodników telewizyjnych są:
• "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) – 140 243 egz. (spadek o 8,22 proc.);
• "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) – 48 495 egz. (spadek o 14,93 proc.);
• "Program TV" (Press-Media) – 33 371 egz. (spadek o 22,63 proc.).

Wśród dwutygodników na pierwszym miejscu jest "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) – 153 032 egz. (spadek o 6,38 proc.).

Czytaj też: Ostatnie kioski Ruchu znikną w galeriach handlowych i przed warszawskimi dworcami

Za nim uplasowały się:

• "TV14" (Wydawnictwo Bauer) – 113 688 egz. (spadek o 3,49 proc.);
• "Tele Max" (Wydawnictwo Bauer) – 84 818 egz. (spadek o 2,81 proc.);
• "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) – 48 558 egz. (spadek o 6,08 proc.);
• "Świat seriali" (Wydawnictwo Bauer) – 42 648 egz. (spadek o 5,84 proc.);
• "Ekran TV" (Press-Media) – 16 497 egz. (spadek o 4,74 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

Czytaj też: Pięć najlepszych książek reporterskich roku. Laureatów poznamy 10 grudnia

(MZD, 01.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.