W trzecim kwartale sprzedaż "Tele Tygodnia" wciąż powyżej 400 tys. egz.
Według danych PBC średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale tego roku wyniosła 404 336 egz. (fot. materiały prasowe)
W trzecim kwartale 2024 roku na czele tygodników i dwutygodników telewizyjnych pozostał "Tele Tydzień". Wszystkie tytuły tego segmentu odnotowały spadek sprzedaży, najmniejszy "Tele Max".
Według danych PBC średnia sprzedaż "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 404 336 egz. (spadek o 3,62 proc. w stosunku do trzeciego kwartału ub.r.).
Czytaj też: Wzrosły przychody cyfrowe "GW". Nie przybywa prenumerat cyfrowych
Kolejne wśród tygodników telewizyjnych są:
• "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) – 140 243 egz. (spadek o 8,22 proc.);
• "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) – 48 495 egz. (spadek o 14,93 proc.);
• "Program TV" (Press-Media) – 33 371 egz. (spadek o 22,63 proc.).
Wśród dwutygodników na pierwszym miejscu jest "Tele Świat" (Wydawnictwo Bauer) – 153 032 egz. (spadek o 6,38 proc.).
Czytaj też: Ostatnie kioski Ruchu znikną w galeriach handlowych i przed warszawskimi dworcami
Za nim uplasowały się:
• "TV14" (Wydawnictwo Bauer) – 113 688 egz. (spadek o 3,49 proc.);
• "Tele Max" (Wydawnictwo Bauer) – 84 818 egz. (spadek o 2,81 proc.);
• "Super TV" (Wydawnictwo Bauer) – 48 558 egz. (spadek o 6,08 proc.);
• "Świat seriali" (Wydawnictwo Bauer) – 42 648 egz. (spadek o 5,84 proc.);
• "Ekran TV" (Press-Media) – 16 497 egz. (spadek o 4,74 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
Czytaj też: Pięć najlepszych książek reporterskich roku. Laureatów poznamy 10 grudnia
(MZD, 01.12.2024)