Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Grand Press

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć najlepszych książek reporterskich roku. Laureatów poznamy 10 grudnia

Zwycięzca/zwyciężczyni otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. zł i tytuł Książki Reporterskiej Roku 2024 (fot. materiały prasowe)

Jury piątej edycji konkursu Grand Press na Książkę Reporterską Roku wskazało pięć tytułów finałowych. Autor/ka zwycięskiej książki otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. zł. Do 5 grudnia potrwa głosowanie w kategorii Nagroda Czytelników.

Jury w składzie: Bartek Chaciński, Roman Kurkiewicz, Weronika Mirowska, Beata Stasińska oraz Małgorzata Szejnert zapoznało się ze wszystkimi 80 zgłoszonymi książkami, a potem wytypowało dwanaście z nich do finału.

Dnia 21 listopada br., podczas drugiego posiedzenia jury, wyłoniono najlepszą piątkę.

Na te książki mogą głosować do 5 grudnia internauci, by wybrać laureatkę/laureata Nagrody Czytelników. Zagłosować można tutaj: Glosowanie.grandpress.pl

Nominowane książki (kolejność alfabetyczna):

  • „Kamienie musiały polecieć. Wymazywana przeszłość Podlasia”, Aneta Prymaka-Oniszk, Wydawnictwo Czarne
  • „Kocia muzyka. Chóralna historia pogromu krakowskiego” Tom I, Joanna Tokarska-Bakir, Wydawnictwo Czarna Owca
  • „Oko tygrysa. Opowieść o bestii, którą stworzył człowiek”, Marta Sawicka-Danielak, Wydawnictwo Marginesy
  • „Patodeweloperka. To nie jest kraj do mieszkania”, Bartosz Józefiak, Wydawnictwo Znak Literanova
  • „Urban. Biografia”, Dorota Karaś, Marek Sterlingow, Wydawnictwo Znak

Autor zwycięzcy/zwyciężczyni otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. zł, a publikacja tytuł Książki Reporterskiej Roku 2024. Laureatów poznamy 10 grudnia, podczas gali 28. edycji konkursu Grand Press w Muzeum Historii Polski w Warszawie. Uroczystość rozpocznie się o 20.30, transmitowana będzie na antenie TVN 24, a także na profilu Fundacji Grand Press.

Organizatorem konkursu jest Fundacja Grand Press, a partnerem nagrody Książka Reporterska Roku – Miasto Wrocław. Partnerem Nagrody Czytelników został ORLEN.

Organizator konkursu: Fundacja Grand Press
Mecenas konkursu i gali Grand Press – Dziennikarz Roku: PZU
Partnerzy konkursu: Grupa Lux Med, Grupa KRUK, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Stowarzyszenie Dziennikarzy i Wydawców Repropol
Partner nagrody Grand Press Digital and Technology: Asseco
Partner nagrody Grand Press Economy i Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego: Bank BNP Paribas
Partner nagrody Książka Reporterska Roku: Miasto Wrocław
Partner Nagrody Czytelników Książki Reporterskiej Roku: ORLEN
Partner wspierający nagrody za Dziennikarstwo Lokalne i Regionalne: Fundacja Media Forum
Partnerzy gali: Muzeum Historii Polski, British American Tobacco, Huawei, Restauracja Dialog, Pagode Studio, Stock Polska, Studio Cocosound, F25 Production House.

(CP, 26.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.