Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosły przychody cyfrowe "GW". Nie przybywa prenumerat cyfrowych

Wpływy cyfrowe "GW" stanowiły 45,8 proc. całkowitych wpływów dziennika (fot. materiały prasowe)

Przychody cyfrowe "Gazety Wyborczej" po trzech kwartałach 2024 roku wyniosły 54,5 mln zł i były o 6 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Wpływy cyfrowe "GW" (ze sprzedaży prenumeraty cyfrowej i reklamy cyfrowej) stanowiły 45,8 proc. całkowitych wpływów dziennika, co oznacza wzrost o 2,2 pkt proc. "To rezultat wyższych przychodów z subskrypcji Wyborcza.pl i reklamy cyfrowej" – podała Agora w raporcie kwartalnym.

Czytaj też: Treści "Wyborczej" i Gazety.pl posłużą w budowie modelu językowego na potrzeby AI

Na koniec września 2024 roku "Gazeta Wyborcza" miała 291 tys. płatnych prenumerat cyfrowych (292 tys. na koniec września 2023 roku).

W samym trzecim kwartale 2024 roku dziennik uzyskał 18,8 mln zł przychodów cyfrowych wobec 18,1 mln zł w trzecim kwartale 2023. Agora w sprawozdaniu przyznała, że w tym kwartale spadły zarówno wpływy z papierowego wydania "GW", jak i jej prenumeraty cyfrowej.

Z kolei ze sprzedaży "Gazety Wyborczej" po trzech kwartałach 2024 roku uzyskano 71,8 mln zł przychodów (o 3 proc. mniej, niż rok wcześniej), a w trzecim kwartale 2024 roku – 23,1 mln zł (o 7,2 proc. mniej). Z reklam "GW" zebrała 37,9 mln zł po trzech kwartałach (wzrost o 0,8 proc.) i 14,4 mln zł w trzecim kwartale (wzrost o 2,1 proc.).

Czytaj też: Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców metodą na "prawa autorskie"

(KOZ, 18.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.