Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W trzecim kwartale sprzedaż "Gazety Polskiej" wzrosła o 55,6 proc. - najwięcej w segmencie

"Gazeta Polska" zanotowała największy wzrost sprzedaży w segmencie (fot. materiały prasowe)

W trzecim kwartale 2024 roku spośród tygodników opinii sprzedaż poprawiły "Newsweek Polska", "Sieci", "Tygodnik do Rzeczy", "Tygodnik Powszechny" i "Gazeta Polska" (najwyższy wzrost - o 55,6 proc.).

Średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) wyniosła 75 267 egz. (spadek o 6,5 proc.), z czego 25 072 egz. stanowiły e-wydania (wzrost o 4,2 proc.).

"Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) rozchodził się w 61 930 egz. (wzrost o 2,1 proc.), w tym 20 125 egz. to e-wydania (wzrost o 21,3 proc.).

"Sieci" (Fratria) sprzedawały 28 911 egz. (wzrost o 2,9 proc.), a liczba e-wydań wzrosła o 33,3 proc., do 6767 egz. Niewiele niższą sprzedaż miały "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) i "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie). W przypadku "Tygodnika do Rzeczy" było to 27 373 egz. (wzrost o 1 proc.), w tym 7658 e-wydań (wzrost o 6,4 proc.). Sprzedaż "Gazety Polskiej" wynosiła 26 451 egz. (wzrost o 55,6 proc.), a e-wydania stanowiły 2291 egz. (wzrost o 81,5 proc.).

"Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) rozchodził się w 21 833 egz. (wzrost o 2,7 proc.), z czego 5523 było e-wydań (wzrost o 44,2 proc.), a "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - w 11 254 egz. (spadek o 5,6 proc.).

Z kolei sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 54 797 egz. (spadek o 9,2 proc.), w tym 1257 egz. to e-wydania (104 rok wcześniej). Natomiast "Tygodnik Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał 134 825 egz. (spadek o 10,6 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

(KOZ, 22.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.