Wydawcy z promocjami na Black Friday. "Polityka", Tok FM, "Rzeczpospolita", Onet
W tym roku Black Friday wypada 29 listopada (fot: Notino)
Jesienny okres promocji (Black Week) to okazja dla wydawców, aby pozyskać subskrybentów.
W promocyjnym okresie Polityka oferuje rabat w wysokości 50 proc. na wszystkie pakiety abonenckie. Podstawowy pakiet roczny tygodnika "Polityka" kosztuje 239,20 zł, a najdroższy zawierający dostęp do treści "Polityki" a także popularnonaukowego "Pulsaru" i czasopism "Wiedza i Życie" oraz "Świat Nauki" – 399,20 zł.
Czytaj też: Roman Młodkowski nie jest już prezesem Biznes24. Zastąpił go Kamil Bilecki
Radio Tok FM prowadzi teraz promocję urodzinową. Podstawowy abonament kosztuje w niej 10 zł (za miesiąc), a rozszerzony 1000 zł za 10 lat. Są też oferty z okazji Black Weeks – 11,69 zł na miesiąc (normalnie 29,90 zł) i 100,80 zł za rok (było 252 zł).
Własną propozycję dla przyszłych prenumeratorów ma Grupa Agora. Do subskrypcji radia Tok FM dodaje subskrypcję serwisu Wyborcza.pl z pełnym dostępem do aplikacji i podcastów. Oferta kosztuje 5 zł z góry za pierwsze cztery tygodnie, a potem 45 zł pobierane automatycznie co cztery tygodnie. Płatność jednorazową za 366 dni ustalono na 269 zł.
"Rzeczpospolita" za pierwszy okres subskrypcji życzy sobie 9 zł, a potem za każde kolejne trzy miesiące 29 zł.
Czytaj też: Wojciech Król z KO najprawdopodobniej uzupełni skład Rady Mediów Narodowych
Onet proponuje dostęp do wersji Premium (z dostępem do treści pism RAS Polska) w cenie 9,90 zł płatne co cztery tygodnie lub 59 zł za pierwszy rok subskrypcji. W pakiecie z TVN Go miesiąc kosztuje 19,90 zł.
"Tygodnik Powszechny" przez siedem dni można czytać za darmo, przez pierwszy miesiąc za 9,90 zł, a przez następne za 29,90 zł.
Czytaj też: Wyniki oglądalności "Strefy starcia Michała Adamczyka" w stacji wPolsce24
(PAR, 20.11.2024)