Prelegenci konferencji Imagination Day w Warszawie
Konferencja odbędzie się w dniach 28-29 listopada (fot. materiały prasowe)
Podczas tegorocznej konferencji Imagination Day w Warszawie przedstawiciele branży kreatywnej podzielą się analizami i spostrzeżeniami na temat przyszłości marketingu i kluczowych trendów kształtujących rynek.
Simon Clowes, managing creative director w Apple, w wystąpieniu "Creativity as a Spiritual Practice" zgłębi rolę kreatywności jako ścieżki do samopoznania i duchowego rozwoju. Clowes pokaże, jak kreatywność może pomóc odnaleźć spokój i wyrażać autentyczność w świecie pełnym napięć i rozproszeń.
Czytaj też: Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek
Insight director Warc Aditya Kishore przedstawi najważniejsze wnioski z najnowszej edycji raportu Warc "Marketer’s Toolkit". Obejmuje on analizę pięciu głównych trendów, które mogą znacząco wpłynąć na strategie marketingowe w najbliższych latach.
Na scenie wystąpi także Paul Collins, global creative director marki Bang&Olufsen, który opowie o wyzwaniach, jakie stoją przed ponad 100-letnią marką w kontekście przyciągania nowej generacji odbiorców luksusowych produktów.
Podczas swojego wystąpienia Tomas Gonsorcik, global chief strategy officer w DDB Worldwide, opowie o nauce stojącej za emocjami, ich wpływie na podejmowanie decyzji i kluczowym znaczeniu dla przyszłości biznesu.
Atiya Zaidi, chief executive officer i chief rceative officer BBDO Pakistan, w wystąpieniu "The Case for Imperfection" skoncentruje się na wartości niedoskonałości w erze cyfrowej, gdzie presja na perfekcję jest wszechobecna.
Czytaj też: „Cyberbezpieczeństwo” w najnowszym wydaniu „Press”. Pobierz dodatek
W gronie prelegentów pojawi się również z prezentacją pt. "From Smart to Genius" Guillermo Aracena, creative director, zwycięzca Cannes Lions 2024 Grand Prix za projekt zrealizowany w obszarze Pharma.
Kerstin "Kessu" Raidma i Alvar Lonks, creative directors w Tabasco, opowiedzą historię o tym, jak dzięki odważnej kreatywności i współpracy z klientem przekształcili małą markę w jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Estonii.
Na scenie pojawi się Sandra Bold, dyrektorka kreatywna w VML Amsterdam, z wystąpieniem "Love what you hate about your country".
Tomas Ramanauskas – entrepreneur, creativity speaker – w czasie w swojej prezentacji "Always look back!" zwróci uwagę na zjawisko naszej kultury, która goni za nowościami, trendami.
Czytaj też: Dwanaście książek w finale Grand Press – Książka Reporterska Roku 2024
Poza nimi, na konferencji wystąpią również: Persia Bantin (senior customer success executive, Lions Intelligence), Jerzy Holub (vice president marketing & communications, Mastercard), Wojciech Borowski (group CEO, McCann Poland), Sven Huberts (president, global innovation & experience Dentsu, president Dentsu Lab), Bartłomiej Serafiński (founder, CEO, Touchideas), Wioletta Klimczak (CEO & cofounder, IT Girls) Kinga Bednarska i Anna Ziemkiewicz (creatives, Brain), Martyna Wyrzykowska – managing director, Sexed), Adam Smereczyński (chief creative officer, 180heartbeats + Jung von Matt), Aleksander Frydrych (creative innovation officer, 180heartbeats + Jung von Matt), Vladimír Zikmund (creative director, Zaraguza) oraz David Červený (strategy director, Zaraguza).
Imagination Day odbędzie się w dniach 28-29 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
Konferencję organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a za jej kreację odpowiadają Ars Thanea i Polot.
"Press" jest patronem medialnym wydarzenia.
Czytaj też: Nowy „Press” – Katarzyna Kasia, Solorz, odejścia szefów RMF, a także TVP PiS Bis
(KOZ, 18.11.2024)