Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prelegenci konferencji Imagination Day w Warszawie

Konferencja odbędzie się w dniach 28-29 listopada (fot. materiały prasowe)

Podczas tegorocznej konferencji Imagination Day w Warszawie przedstawiciele branży kreatywnej podzielą się analizami i spostrzeżeniami na temat przyszłości marketingu i kluczowych trendów kształtujących rynek.

Simon Clowes, managing creative director w Apple, w wystąpieniu "Creativity as a Spiritual Practice" zgłębi rolę kreatywności jako ścieżki do samopoznania i duchowego rozwoju. Clowes pokaże, jak kreatywność może pomóc odnaleźć spokój i wyrażać autentyczność w świecie pełnym napięć i rozproszeń.

Czytaj też: Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek

Insight director Warc Aditya Kishore przedstawi najważniejsze wnioski z najnowszej edycji raportu Warc "Marketer’s Toolkit". Obejmuje on analizę pięciu głównych trendów, które mogą znacząco wpłynąć na strategie marketingowe w najbliższych latach.

Na scenie wystąpi także Paul Collins, global creative director marki Bang&Olufsen, który opowie o wyzwaniach, jakie stoją przed ponad 100-letnią marką w kontekście przyciągania nowej generacji odbiorców luksusowych produktów.

Podczas swojego wystąpienia Tomas Gonsorcik, global chief strategy officer w DDB Worldwide, opowie o nauce stojącej za emocjami, ich wpływie na podejmowanie decyzji i kluczowym znaczeniu dla przyszłości biznesu.

Atiya Zaidi, chief executive officer i chief rceative officer BBDO Pakistan, w wystąpieniu "The Case for Imperfection" skoncentruje się na wartości niedoskonałości w erze cyfrowej, gdzie presja na perfekcję jest wszechobecna.

Czytaj też: „Cyberbezpieczeństwo” w najnowszym wydaniu „Press”. Pobierz dodatek

W gronie prelegentów pojawi się również z prezentacją pt. "From Smart to Genius" Guillermo Aracena, creative director, zwycięzca Cannes Lions 2024 Grand Prix za projekt zrealizowany w obszarze Pharma.

Kerstin "Kessu" Raidma i Alvar Lonks, creative directors w Tabasco, opowiedzą historię o tym, jak dzięki odważnej kreatywności i współpracy z klientem przekształcili małą markę w jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Estonii. 

Na scenie pojawi się Sandra Bold, dyrektorka kreatywna w VML Amsterdam, z wystąpieniem "Love what you hate about your country".

Tomas Ramanauskas – entrepreneur, creativity speaker – w czasie w swojej prezentacji "Always look back!" zwróci uwagę na zjawisko naszej kultury, która goni za nowościami, trendami.

Czytaj też: Dwanaście książek w finale Grand Press – Książka Reporterska Roku 2024

Poza nimi, na konferencji wystąpią również: Persia Bantin (senior customer success executive, Lions Intelligence), Jerzy Holub (vice president marketing & communications, Mastercard), Wojciech Borowski (group CEO, McCann Poland), Sven Huberts (president, global innovation & experience Dentsu, president Dentsu Lab), Bartłomiej Serafiński (founder, CEO, Touchideas), Wioletta Klimczak (CEO & cofounder, IT Girls) Kinga Bednarska i Anna Ziemkiewicz (creatives, Brain), Martyna Wyrzykowska – managing director, Sexed), Adam Smereczyński (chief creative officer, 180heartbeats + Jung von Matt), Aleksander Frydrych (creative innovation officer, 180heartbeats + Jung von Matt), Vladimír Zikmund (creative director, Zaraguza) oraz David Červený (strategy director, Zaraguza).

Imagination Day odbędzie się w dniach 28-29 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Konferencję organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a za jej kreację odpowiadają Ars Thanea i Polot.

"Press" jest patronem medialnym wydarzenia.

Czytaj też: Nowy „Press” – Katarzyna Kasia, Solorz, odejścia szefów RMF, a także TVP PiS Bis

(KOZ, 18.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.