Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Listopad 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Cyberbezpieczeństwo” w najnowszym wydaniu „Press”. Pobierz dodatek

Eksperci od zabezpieczeń doradzają w dodatku dziennikarzom – i nie tylko im – jak chronić wrażliwe dane i swój wizerunek

„Odkąd do gry weszła sztuczna inteligencja, możliwości technologiczne – a zarazem zagrożenia – są jeszcze większe. A oszustwa stają się coraz doskonalsze” – piszemy we wstępie do dodatku „Cyberbezpieczeństwo”, który ukazuje się w najnowszym wydaniu magazynu „Press” (dodatek do pobrania).

Eksperci od zabezpieczeń doradzają w nim dziennikarzom – i nie tylko im – jak chronić wrażliwe dane i swój wizerunek. Dla oszustów internetowych dziennikarze, zwłaszcza ci rozpoznawalni, mają dużą wartość.

– Wykonując ten zawód, najlepiej po prostu założyć, że jesteśmy celem wysokiego ryzyka, i w sposób szczególny przestrzegać zasad bezpieczeństwa w sieci – uważa Michał Rosiak, ekspert ds. bezpieczeństwa z Orange Polska.

Eksperci zdradzają własne sposoby na bezpieczne poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości w dobie sztucznej inteligencji, która z jednej strony pozwala im sprawniej dostrzegać ryzykowne miejsca w sieci i je unieszkodliwiać, z drugiej jednak ułatwia oszustom przygotowywanie zasadzek na użytkowników.

Specjaliści zmagający się z tym problemem na co dzień podpowiadają między innymi jak odróżnić dezinformację od prawdziwej informacji i przypomną, dlaczego powinniśmy zachować ostrożność w klikaniu nawet w znane nam linki. Sporo uwagi poświęcą tworzeniu mocnych haseł. Ku przestrodze omawiają też spektakularne przypadki oszustw indywidualnych osób i grup ludzi, do których doszło w ostatnich miesiącach.

W dodatku znajduje się również przegląd najważniejszych regulacji dotyczących cyberprzestrzeni, które niedawno weszły w życie.

Dodatek można pobrać ze strony Press.pl

Partnerem dodatku jest Orange Polska.

(CP, 04.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.