Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Listopad 04, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Cyberbezpieczeństwo” w najnowszym wydaniu „Press”. Pobierz dodatek

Eksperci od zabezpieczeń doradzają w dodatku dziennikarzom – i nie tylko im – jak chronić wrażliwe dane i swój wizerunek

„Odkąd do gry weszła sztuczna inteligencja, możliwości technologiczne – a zarazem zagrożenia – są jeszcze większe. A oszustwa stają się coraz doskonalsze” – piszemy we wstępie do dodatku „Cyberbezpieczeństwo”, który ukazuje się w najnowszym wydaniu magazynu „Press” (dodatek do pobrania).

Eksperci od zabezpieczeń doradzają w nim dziennikarzom – i nie tylko im – jak chronić wrażliwe dane i swój wizerunek. Dla oszustów internetowych dziennikarze, zwłaszcza ci rozpoznawalni, mają dużą wartość.

– Wykonując ten zawód, najlepiej po prostu założyć, że jesteśmy celem wysokiego ryzyka, i w sposób szczególny przestrzegać zasad bezpieczeństwa w sieci – uważa Michał Rosiak, ekspert ds. bezpieczeństwa z Orange Polska.

Eksperci zdradzają własne sposoby na bezpieczne poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości w dobie sztucznej inteligencji, która z jednej strony pozwala im sprawniej dostrzegać ryzykowne miejsca w sieci i je unieszkodliwiać, z drugiej jednak ułatwia oszustom przygotowywanie zasadzek na użytkowników.

Specjaliści zmagający się z tym problemem na co dzień podpowiadają między innymi jak odróżnić dezinformację od prawdziwej informacji i przypomną, dlaczego powinniśmy zachować ostrożność w klikaniu nawet w znane nam linki. Sporo uwagi poświęcą tworzeniu mocnych haseł. Ku przestrodze omawiają też spektakularne przypadki oszustw indywidualnych osób i grup ludzi, do których doszło w ostatnich miesiącach.

W dodatku znajduje się również przegląd najważniejszych regulacji dotyczących cyberprzestrzeni, które niedawno weszły w życie.

Dodatek można pobrać ze strony Press.pl

Partnerem dodatku jest Orange Polska.

(CP, 04.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.