W połowie stycznia ruszy reaktywowany serwis Fathers.pl
W reaktywowanym serwisie Fathers.pl dostępne będą archiwalne treści z kwartalnika, którego ostatni numer ukazał się w druku latem 2020 roku (fot. materiały prasowe)
14 stycznia ruszyć ma reaktywowany serwis Fathers.pl. Na drugą połowę 2026 roku zaplanowano powrót do wydawania kwartalnika. Za zarządzanie treściami w tytule poświęconym świadomemu ojcostwu odpowiada pisarz i fotograf Filip Springer.
W redakcji designem i partnerstwami strategicznymi jako chief brand officer zajmuje się Wojtek Ponikowski, pomysłodawca marki Fathers. Stanowisko chief business officera objął Marcin Ochmański, doradca zarządu AMS (wcześniej w Gemiusie, BGK i Warexpo). Ochmański odpowiada za sprzedaż i zarządzanie biznesową stroną projektu.
Jak czytamy w informacji prasowej, w reaktywowanym serwisie Fathers.pl dostępne będą archiwalne treści z kwartalnika, którego ostatni numer ukazał się w druku latem 2020 roku. W planach, oprócz powrotu do wydawania papierowego magazynu, jest uruchomienie newslettera, podcastu i kanału na YouTubie.
(MZD, 27.11.2025)










