MediaMarktSaturn wykorzysta sztuczną inteligencję w brandingu audio
Trwają prace nad głosem marki, który będzie generowany przez sztuczną inteligencję (screen: YouTube/MediaMarktSaturn)
MediaMarktSaturn wprowadził kompleksowy branding audio, który ma wzmocnić pozycjonowanie marki.
Branding wykorzystuje utwór zespołu FAEM "Let's Go (Another Dimension)". Obejmuje także stworzenie dźwiękowej wersji logo, ścieżki dźwiękowej sloganu "Let's Go!" i innych rozpoznawalnych elementów.
Czytaj też: Kantar Media: Lidl wydaje więcej na reklamę w mediach niż Biedronka
Trwają prace nad głosem marki, który będzie generowany przez sztuczną inteligencję. W planach jest wdrożenie go w pierwszych krajach wiosną 2025 roku.
Branding audio będzie obecny nie tylko w kampaniach marketingowych, ale także podczas wydarzeń, w kolejkach i sklepach.
Czytaj też: Kampania #mójpierwszyraz zachęca do badań i przełamuje stereotypy
(KAP, 18.11.2024)