Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania #mójpierwszyraz zachęca do badań i przełamuje stereotypy

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 18-24 lat (fot. materiały prasowe)

Krajowe Centrum ds. AIDS rozpoczęło kampanię pod hasłem #mójpierwszyraz, która ma zwiększyć świadomość społeczną dotyczącą HIV oraz zachęcić do badań.

Akcja skierowana jest do młodych ludzi, którzy są aktywni seksualnie, ale często nie zdają sobie sprawy z ryzyka zakażenia.

Kampania będzie prowadzona do 1 grudnia, ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania (ETT) w kierunku HIV (18-25 listopada 2024 roku) i Światowego Dnia AIDS (1 grudnia). Kampania prowadzona jest głównie w digitalu.

(KAP, 15.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.