GroupM rozszerza działalność Choreograph na Polskę i region CEE
"Będziemy teraz mogli jeszcze aktywniej wspierać reklamodawców w realizacji ich celów biznesowych, zarówno w Polsce, jak i na poziomie regionu" – komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE (fot. materiały prasowe)
GroupM (WPP) rozszerza działalność Choreograph, globalnej firmy zajmującej się danymi i rozwojem produktów technologicznych na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Na czele zespołu Maciej Kawka i Jarosław Dejneka.
Zespół Choreograph w Polsce i regionie CEE będzie liczyć ponad 200 osób, pracujących w biurach GroupM w Polsce (Warszawie) oraz w Chorwacji, Czechach, Bośni, na Węgrzech, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i w Ukrainie.
"Newralgiczny moment dla branży"
"Znajdujemy się obecnie w bardzo newralgicznym dla branży momencie, kiedy to marketerzy muszą coraz mocniej skupiać się na danych, na coraz głębszej i coraz bardziej skomplikowanej ich analizie. Po to, by komunikacja ich brandów była efektywna. Dzięki centralizacji kluczowych kompetencji z tego obszaru w jednym miejscu będziemy teraz mogli jeszcze aktywniej wspierać reklamodawców w realizacji ich celów biznesowych, zarówno w Polsce, jak i na poziomie regionu" – komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE.
Czytaj też: Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris. Jest związana z agencją od ponad trzech lat
Agencje mediowe wchodzące w skład GroupM nadal będą głównym punktem kontaktowym dla klientów w zakresie dostarczania usług związanych z danymi, technologią i doradztwem, zapewniając im płynne przejście do nowego modelu operacyjnego.
Zatrudniając na całym świecie ponad 4000 specjalistów ds. danych, technologii i analityki, Choreograph pomaga zwiększać wartość danych dla klientów, jak i całego ekosystemu mediowego.
Dodatkowo firma zajmuje się też budowaniem i utrzymaniem Open Media Studio. Jest to część marketingowego systemu operacyjnego grupy WPP – kompleksowa platforma dostarczania mediów end-to-end. Wykorzystywana przez zespoły GroupM do tworzenia łączników pomiędzy strategią marketingową a aktywacjami oraz dodatkowych korzyści dla klientów w oparciu o analizę danych.
Czytaj też: Grupa Platige Image na minusie w trzecim kwartale 2024 roku. 1,3 mln zł straty
(AMS, 13.11.2024)