Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GroupM rozszerza działalność Choreograph na Polskę i region CEE

"Będziemy teraz mogli jeszcze aktywniej wspierać reklamodawców w realizacji ich celów biznesowych, zarówno w Polsce, jak i na poziomie regionu" – komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE (fot. materiały prasowe)

GroupM (WPP) rozszerza działalność Choreograph, globalnej firmy zajmującej się danymi i rozwojem produktów technologicznych na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Na czele zespołu Maciej Kawka i Jarosław Dejneka.

Zespół Choreograph w Polsce i regionie CEE będzie liczyć ponad 200 osób, pracujących w biurach GroupM w Polsce (Warszawie) oraz w Chorwacji, Czechach, Bośni, na Węgrzech, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i w Ukrainie.

"Newralgiczny moment dla branży"

"Znajdujemy się obecnie w bardzo newralgicznym dla branży momencie, kiedy to marketerzy muszą coraz mocniej skupiać się na danych, na coraz głębszej i coraz bardziej skomplikowanej ich analizie. Po to, by komunikacja ich brandów była efektywna. Dzięki centralizacji kluczowych kompetencji z tego obszaru w jednym miejscu będziemy teraz mogli jeszcze aktywniej wspierać reklamodawców w realizacji ich celów biznesowych, zarówno w Polsce, jak i na poziomie regionu" – komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE.

Czytaj też: Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris. Jest związana z agencją od ponad trzech lat

Agencje mediowe wchodzące w skład GroupM nadal będą głównym punktem kontaktowym dla klientów w zakresie dostarczania usług związanych z danymi, technologią i doradztwem, zapewniając im płynne przejście do nowego modelu operacyjnego.

Zatrudniając na całym świecie ponad 4000 specjalistów ds. danych, technologii i analityki, Choreograph pomaga zwiększać wartość danych dla klientów, jak i całego ekosystemu mediowego. 

Dodatkowo firma zajmuje się też budowaniem i utrzymaniem Open Media Studio. Jest to część marketingowego systemu operacyjnego grupy WPP – kompleksowa platforma dostarczania mediów end-to-end. Wykorzystywana przez zespoły GroupM do tworzenia łączników pomiędzy strategią marketingową a aktywacjami oraz dodatkowych korzyści dla klientów w oparciu o analizę danych.

Czytaj też: Grupa Platige Image na minusie w trzecim kwartale 2024 roku. 1,3 mln zł straty

(AMS, 13.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.