Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris. Jest związana z agencją od ponad trzech lat

Katarzyna Żakieta z Cape Morris związana jest od ponad trzech lat (fot. materiały prasowe)
Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko head of creation agencji Cape Morris.
Żakieta z Cape Morris związana jest od ponad trzech lat, gdzie jako team leaderka i senior copywriterka pracowała dla najważniejszych klientów agencji.
Czytaj też: Grupa Platige Image na minusie w trzecim kwartale 2024 roku. 1,3 mln zł straty
Doświadczenie marketingowe zdobywała podczas pracy dla m.in.: Kaufland Polska, Super-Pharm, Shell, Bepanthen, Krups, Danone, Coty. Była odpowiedzialna długofalowo za kampanie brandów i social media z portfolio Carlsberg, a jej projekty zdobywały uznanie jurorów w konkursach branżowych Golden Arrow i Effie Awards.
W październiku pracę w agencji Cape Morris zakończył Grzech Luft, head of creation.
Czytaj też: Nike sponsorem FC Barcelony do 2038 roku. Klub Lewandowskiego otrzyma 1,7 mld euro
(AMS, 12.11.2024)
