"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Guardian US" poparł w wyborach Kamalę Harris i zebrał ponad 2 mln dol.

Redaktorka naczelna Betsy Reed w liście do czytelników nie omieszkała zauważyć, że "Los Angeles Times" i "The Washington Post" wycofały się z udzielenia poparcia (screen: Theguardian.com)

Amerykański oddział brytyjskiego dziennika "The Guardian" po ogłoszonym wsparciu w wyborach prezydenckich dla Kamali Harris zebrał od czytelników 2,16 mln dol. W tym czasie "The Washington Post" stracił ponad 250 tys. subskrypcji, ponieważ wycofał się z poparcia dla któregokolwiek z kandydatów.

E-mail od amerykańskiej redaktorki naczelnej Betsy Reed do zarejestrowanych odbiorców zawierał link do deklaracji poparcia dla Harris.

Czytaj też: Strajk pracowników technicznych "The New York Times". Zagrożone relacje z wyborów

"Zarówno »LA Times«, jak i »Washington Post« mają tradycję udzielania poparcia redakcyjnego, ale w tym najważniejszym z konkursów dla naszego kraju zdecydowały się siedzieć na uboczu demokracji i nie zniechęcać żadnego kandydata. Coś łączy te dwie gazety? Obie mają właścicieli miliarderów, którym grozi odwet podczas prezydentury Trumpa" – napisała Reed w liście do odbiorców.

W e-mailu stwierdziła dalej: "Nigdy nie było bardziej jasne, że własność mediów ma znaczenie dla demokracji. The Guardian nie jest własnością miliarderów. Nie mamy też akcjonariuszy. Jesteśmy wspierani przez czytelników i stanowimy własność The Scott Trust, co gwarantuje nam dożywotnią niezależność redakcyjną. Nikt nie ma wpływu na nasze dziennikarstwo. Jesteśmy całkowicie niezależni i odpowiadamy tylko przed Wami, naszymi czytelnikami".

"The Guardian", który nie ma paywalla, jest finansowany częściowo z darowizn czytelników.

Czytaj też: Trump wnosi skargę przeciwko "The Washington Post" za brak obiektywizmu

(MAC, 05.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.