Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Guardian US" poparł w wyborach Kamalę Harris i zebrał ponad 2 mln dol.

Redaktorka naczelna Betsy Reed w liście do czytelników nie omieszkała zauważyć, że "Los Angeles Times" i "The Washington Post" wycofały się z udzielenia poparcia (screen: Theguardian.com)

Amerykański oddział brytyjskiego dziennika "The Guardian" po ogłoszonym wsparciu w wyborach prezydenckich dla Kamali Harris zebrał od czytelników 2,16 mln dol. W tym czasie "The Washington Post" stracił ponad 250 tys. subskrypcji, ponieważ wycofał się z poparcia dla któregokolwiek z kandydatów.

E-mail od amerykańskiej redaktorki naczelnej Betsy Reed do zarejestrowanych odbiorców zawierał link do deklaracji poparcia dla Harris.

Czytaj też: Strajk pracowników technicznych "The New York Times". Zagrożone relacje z wyborów

"Zarówno »LA Times«, jak i »Washington Post« mają tradycję udzielania poparcia redakcyjnego, ale w tym najważniejszym z konkursów dla naszego kraju zdecydowały się siedzieć na uboczu demokracji i nie zniechęcać żadnego kandydata. Coś łączy te dwie gazety? Obie mają właścicieli miliarderów, którym grozi odwet podczas prezydentury Trumpa" – napisała Reed w liście do odbiorców.

W e-mailu stwierdziła dalej: "Nigdy nie było bardziej jasne, że własność mediów ma znaczenie dla demokracji. The Guardian nie jest własnością miliarderów. Nie mamy też akcjonariuszy. Jesteśmy wspierani przez czytelników i stanowimy własność The Scott Trust, co gwarantuje nam dożywotnią niezależność redakcyjną. Nikt nie ma wpływu na nasze dziennikarstwo. Jesteśmy całkowicie niezależni i odpowiadamy tylko przed Wami, naszymi czytelnikami".

"The Guardian", który nie ma paywalla, jest finansowany częściowo z darowizn czytelników.

Czytaj też: Trump wnosi skargę przeciwko "The Washington Post" za brak obiektywizmu

(MAC, 05.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.