UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aplan Media przeprowadzi kampanię dotyczącą ochrony wizerunku dziecka w sieci

Kampania będzie prowadzona w digitalu (fot. materiały prasowe)

Agencja Aplan Media wygrała przetarg Biura Rzecznika Praw Dziecka. Opracuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą ochrony wizerunku dziecka w sieci.

W przetargu, poza zwycięską agencją, udział brały: 38PR & Content Communication, Studio Kreacji oraz Fabryka Komunikacji Społecznej. BRPD planuje przeznaczyć na kampanię 380 tys. zł.

Czytaj też: Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Bricomarché na obsługę w social mediach

Kampania będzie prowadzona głównie w sieci, a jej celem jest uświadamianie rodzicom i opiekunom ryzyka, z jakim wiąże się publikacja zdjęć dzieci w internecie.

(KAP, 28.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.