„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aplan Media przeprowadzi kampanię dotyczącą ochrony wizerunku dziecka w sieci

Kampania będzie prowadzona w digitalu (fot. materiały prasowe)

Agencja Aplan Media wygrała przetarg Biura Rzecznika Praw Dziecka. Opracuje i zrealizuje ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą ochrony wizerunku dziecka w sieci.

W przetargu, poza zwycięską agencją, udział brały: 38PR & Content Communication, Studio Kreacji oraz Fabryka Komunikacji Społecznej. BRPD planuje przeznaczyć na kampanię 380 tys. zł.

Czytaj też: Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Bricomarché na obsługę w social mediach

Kampania będzie prowadzona głównie w sieci, a jej celem jest uświadamianie rodzicom i opiekunom ryzyka, z jakim wiąże się publikacja zdjęć dzieci w internecie.

(KAP, 28.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.