Temat: social media

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Bricomarché na obsługę w social mediach

Altavia Kamikaze + K2 zajmie się obsługą profili Bricomarché na Facebooku, Instagramie oraz YouTube (fot. materiały prasowe)

Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez markety budowlane Bricomarché przetarg na obsługę tej marki w mediach społecznościowych w 2025 roku. Zakres wspólnych działań obejmie całość komunikacji social mediowej, w tym również współpracę z influencerami.

Altavia Kamikaze + K2 zajmie się bieżącą obsługą profili Bricomarché na Facebooku, Instagramie oraz YouTube, koordynacją współprac z kreatorami kontentu, influencerami oraz ambasadorami marki, jak również działaniami z zakresu paid media (kampanie zasięgowe w mediach społecznościowych).

W ramach pierwszych działań po zwycięskim przetargu Altavia Kamikaze + K2 podjęła współpracę z nową ambasadorką Bricomarché, Iwoną Kuziorą, ekspertką od DIY (Do It Yourself - zrób to sam). Agencja będzie z nią tworzyć content na YouTube, Facebook oraz Instagram.

(AMS, 25.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.