Walizka z prezerwatywami do wygrania w konkursie marki Durex

Premiera utworu "Ty i ja" miała miejsce w mediach społecznościowych na profilach Durex Polska oraz SEXEDPL (screen: YouTube/PlanBe)
Marka Durex wspólnie z fundacją SEXEDPL uruchomiła kampanię pod hasłem "Zakładamy się...", która promuje bezpieczny seks. Utwór promocyjny nagrał raper PlanBe.
Premiera utworu "Ty i ja" miała miejsce w mediach społecznościowych na profilach Durex Polska oraz SEXEDPL.
Czytaj też: Film dokumentalny Rafała Gębury o seksbiznesie w Canal+ Online
Działaniom towarzyszy konkurs dla młodych artystów "Zakładamy się, że nawiniecie o bezpiecznym seksie". Do wygrania jest walizka wypełniona prezerwatywami.
Za ideę kreatywną oraz strategię kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację PR kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.
Czytaj też: Rusza jubileuszowa, 25. edycja Galerii Plakatu AMS. Jest kategoria dodatkowa
(KAP, 16.10.2024)
