Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Walizka z prezerwatywami do wygrania w konkursie marki Durex

Premiera utworu "Ty i ja" miała miejsce w mediach społecznościowych na profilach Durex Polska oraz SEXEDPL (screen: YouTube/PlanBe)

Marka Durex wspólnie z fundacją SEXEDPL uruchomiła kampanię pod hasłem "Zakładamy się...", która promuje bezpieczny seks. Utwór promocyjny nagrał raper PlanBe.

Premiera utworu "Ty i ja" miała miejsce w mediach społecznościowych na profilach Durex Polska oraz SEXEDPL.

Czytaj też: Film dokumentalny Rafała Gębury o seksbiznesie w Canal+ Online

Działaniom towarzyszy konkurs dla młodych artystów "Zakładamy się, że nawiniecie o bezpiecznym seksie". Do wygrania jest walizka wypełniona prezerwatywami.

Za ideę kreatywną oraz strategię kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację PR kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

Czytaj też: Rusza jubileuszowa, 25. edycja Galerii Plakatu AMS. Jest kategoria dodatkowa

(KAP, 16.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.