Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Od października w RASP trzeba będzie pracować więcej w biurze niż na home office

Wydawcy utrzymują model hybrydowy, ale pracownicy coraz więcej czasu muszą spędzać w biurach. (fot. Pixabay)

Mimo rozprzestrzeniania się nowego wariantu koronawirusa w Ringier Axel Springer Polska podtrzymano decyzję o ograniczeniu od października pracy zdalnej. Wydawca liczy się jednak z tym, że frekwencja w biurach może nie osiągnąć zakładanego poziomu.

Już w czerwcu kierownictwo RASP zapowiedziało powrót do pracy w biurach wydawnictwa w większym wymiarze niż dotychczas. Od 1 października zatrudnionych obowiązywać będzie model pracy office first, który zakłada 70 proc. pracy w biurze i 30 proc. pracy zdalnej.

RASP: "Zdrowie pracowników jest priorytetem"

Obecnie pracownicy mają obowiązek pojawiać się w siedzibie firmy w dwa wybrane dni tygodnia (we wtorek, środę lub w czwartek).

Czytaj też: Podział Axel Springer coraz bliżej. Polski RASP zostaje przy Niemcach

Agnieszka Skrzypek-Makowska, zastępca dyrektora komunikacji korporacyjnej RASP, tłumaczy, że co prawda firma ruszy w październiku z modelem pracy office first, ale będzie na razie podchodziła do niego elastycznie.

– Jesteśmy świadomi prognozowanej fali zachorowań na COVID-19 w październiku i rozumiemy, że może to wpłynąć na frekwencję w biurze. Zdrowie naszych pracowników jest dla nas priorytetem, dlatego, mimo że nie zmieniamy daty startu nowego modelu, jesteśmy elastyczni i rozumiemy, że frekwencja może nie osiągnąć zakładanego poziomu – zaznacza Skrzypek-Makowska.

W ostatnich miesiącach zmiany dotyczące trybu pracy wprowadzono także w spółce Wirtualna Polska Media. Od lipca jej menedżerowie pracują stacjonarnie od poniedziałku do piątku, zaś pozostali pracownicy mają obowiązek pojawiać się w biurze trzy dni w tygodniu. Również w Wydawnictwie Bauer dalej obowiązuje model hybrydowy: od jesieni zeszłego roku zatrudnieni przez połowę wymiaru czasu pracy mają wykonywać zadania z biura, a przez drugą połowę – zdalnie. W niektórych przypadkach, np. ze względów zdrowotnych, można wynegocjować zwiększenie wymiaru pracy zdalnej nawet do 100 proc.

Czytaj też: Wydawcy mogą już negocjować z BigTechami. Zamiast łączyć siły, dzielą się

(MZD, 21.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.