Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Burdy Media Polska po 20 latach odchodzi Michał Helman. Zmiany organizacyjne

Michał Helman był odpowiedzialny m.in. za konsolidację struktur sprzedaży Burdy i Edipresse (screem: burdamedia.pl)

Burda Media Polska przechodzi zmiany organizacyjne. Z wydawnictwem pod koniec września pożegna się chief commercial officer Michał Helman, a wcześniej, w czerwcu, odejdzie chief technology officer Piotr Młynarczyk.

Michał Helman odejdzie po 20 latach pracy w wydawnictwie Burda. Przez ostatnie lata kierował sprzedażą reklam, konsolidował też piony sprzedaży Burdy i Edipresse po fuzji zakończonej w 2022 roku.

Zadania Helmana zostały rozdzielone

"Dołączałem do firmy w okresie największego rozkwitu prasy, by dwie dekady później współtworzyć największą fuzję w branży digital lifestyle media – połączenie Burdy z Edipresse. Był to projekt liderski, kulturowy i biznesowy, a przede wszystkim proces integracji kompetencji i energii zespołów, z którymi wspólnie zbudowaliśmy nową jakość na rynku, rozwijając równolegle ofertę online, social i wideo" – powiedział Michał Helman cytowany w komunikacie prasowym.

Czytaj też: W Telewizyjnej Agencji Informacyjnej nie będzie zmian. Kierownictwo uspokaja zespół

Jak przekazała nam Agata Rokita, PR managerka w Burdzie Media Polska, zadania dotychczas przypisane do funkcji chief commercial officera zostały rozdzielone między dyrektorki zarządzające ds. sprzedaży, które będą raportować bezpośrednio do Macieja Klepackiego, prezesa zarządu Burda Media Polska.

Zmieniona została struktura sprzedaży reklamy. Monika Muszyńska obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej ds. sprzedaży digital, customer insights & performance. Do jej działu dołączy Agnieszka Krzyżanowska, dyrektor sprzedaży afiliacyjnej, wraz zespołem sprzedaży performance. Z kolei Małgorzata Gurbała zostaje dyrektor zarządzającą ds. sprzedaży multimedia luxury & lifestyle i odpowiada za traffic print. Katarzyna Nowakowska obejmie stanowisko dyrektor zarządzającej ds. partnerstw strategicznych i przejmie odpowiedzialność za wideo. Natomiast zakres obowiązków Moniki Ceglińskiej–Maciak, strategy ad product and content studio directorki, zostanie rozszerzony o zespół technologiczny odpowiedzialny za realizację projektów reklamowych. Bez zmian pozostaje zakres odpowiedzialności Jakuba Wilczaka (head of programmatic & data) i Jarosława Machockiego (new business director).

Zakończono przenoszenie serwisów na jedną platformę

W strukturze operacyjnej firmy w ostatnich miesiącach zintegrowano pion digital. W lutym powołano pion operacji cyfrowych pod kierownictwem Niny Dżikiji, dyrektor zarządzającej ds. digital. Do głównych zadań tego zespołu należy rozwój w obszarze contentowym i produktowym, centralizacja działań w celu pozyskania ruchu internetowego oraz wsparcie monetyzacji produktów z digitalowego portfolio firmy. Do pionu digital dołączyły zespoły odpowiedzialne za SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video hub.

Czytaj też: Kanał Zero, Sławomir Mentzen i Rymanowski Live dzięki wyborom zyskały na YouTubie

Po 18 miesiącach Burda Media Polska zakończyła przenoszenie serwisów internetowych na jedną platformę wydawniczą zarządzaną i rozwijaną przez międzynarodowe struktury koncernu. W związku z tym zlikwidowano stanowiska CTO Poland, które zajmował Piotr Młynarczyk (pozostanie w firmie do końca czerwca). Lokalne zespoły deweloperskie oraz administratorzy systemów nadal będą działać w ramach struktur Burda Media Polska, ale wsparcie merytoryczne będzie zapewniać Toby Hoon, CTO Burda International.

Natomiast pod koniec maja z wydawnictwem rozstała się Renata Wilczyńska odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi. Obecnie trwa rekrutacja na jej stanowisko, tymczasowo obowiązki z nim związane przejęła Anna Waszak, senior people & culture manager.

Czytaj też: Joanna Senyszyn w podkaście RMF FM "Szczerze Ci powiem". Współpraca kontynuowana

(MZD, 04.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.